آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

پاسخ تند عضو هیات‌مدیره پرسپولیس به ادعای آذری

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: همه افرادی که در فوتبال مسئولیت دارند وظیفه‌شان کمک کردن به باشگاه‌های پرطرفدار و البته دیگر باشگاه‌هاست.

بازخبر / عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: همه افرادی که در فوتبال مسئولیت دارند وظیفه‌شان کمک کردن به باشگاه‌های پرطرفدار و البته دیگر باشگاه‌هاست.

محمدرضا حاجی‌بیگی در واکنش به اظهارات اخیر سعید آذری مبنی بر اینکه اگر باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی موفق شده‌اند مجوز حرفه‌ای بگیرند به‌خاطر درایت مدیران اصفهانی فدراسیون است، اظهار داشت: باشگاه‌‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی از باشگاه‌های پرطرفدار و مطرح کشور هستند و هر فردی که در این فوتبال مسئولیت دارد اگر قدمی برای این باشگاه‌ها برداشته باشد، وظیفه‌اش را انجام داده. تاج و دیگر مسئولان فدراسیون قطعاً اگر کاری برای باشگاه ما و دو باشگاه دیگر انجام داده‌اند با هماهنگی و مساعدت اعضای هیئت مدیره باشگاه‌‌های یادشده بوده است.

وی افزود: شرایط طوری بود که حتی وزیر ورزش هم لازم دانست که برای کمک به باشگاه‌های پرطرفدار وارد عمل شود و در این شرایط مطمئناً ایشان نخواهند گفت که درایت ما بوده که این اتفاق افتاده است! بلکه وزیر هم خدمت‌رسانی به باشگاه‌های پرطرفدار و کلاً ورزش کشور را وظیفه خودش می‌داند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه آنها نیز برای حل مشکلات تیم‌شان تلاش‌های شبانه‌روزی داشته‌اند، یادآور شد: با توجه به شرایط حساسی که باشگاه دچار آن شده بود همه ما وظیفه خود دانستیم که به مشکلات رسیدگی کرده و با کمک مسئولان فدراسیون و وزیر ورزش در نهایت مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های پرطرفدار کشور صادر شد و آنها بدون مشکل می‌توانند در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنند.

پسندیدم(8)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *