آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

صدهزار دلار یا ارتباط کی‌روش!

ملی‌پوشان صبح امروز برای دو بازی تدارکاتی راهی اتریش شدند، اردویی که باید مدویون اشخاص زیادی باشند.

تیم ملی فوتبال ایران به برنامه آماده سازی خود برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با انجام دو دیدار تدارکاتی مقابل دو تیم از آمریکای مرکزی و جنوبی در ماه نوامبر (آبانماه) در روزهای فیفا ادامه خواهد داد.

اولین مسابقه تدارکاتی مقابل پاناما در تاریخ ۱۸ آبان (۹ نوامبر) در استادیوم اشتروم گراتس اتریش برگزار می‌شود و پس از آن تیم ملی در تاریخ ۲۲ آبان ( ۱۳ نوامبر) در استادیوم گلردم شهر آرنهم هلند رودر روی تیم ملی ونزوئلا قرار می‌گیرد.

بازخبر / گفتنی است سرمربی تیم ملی هنوز از تعداد بازی های دوستانه برای آماده سازی جام جهانی رضایت ندارد و این امر طبیعی است، زیرا برای بهتر نتیجه گرفتن باید زمان و هزینه صرف کرد تا به آن هدف رسید. البته سرمربی تیم ملی در مصاحبه قبلی خود درباره هزینه های تیم ملی صحبت هایی را انجام داده بود؛ کی روش در این زمینه عنوان کرده بود که در اردو‌های گذشته با ارتباطات شخصی خودم توانستیم با توگو و روسیه بازی کنیم و این اردو هم با پاناما و ونزوئلا بازی گذاشتم.

در حالی که به گفته مهدی تاج کوچکترین بازی دوستانه تیم ملی برای کشورمان صدهزار دلار هزینه دارد و این موضوع بر این دلالت می کند که اگر سرمربی تیم ملی کارلوس کی روش نبود معلوم نبود چه هزینه سرسام آوری را فدراسیون برای بازی دوستانه باید تقبل می کرد.

به هر حال اینکه وجود شخصی مانند کی روش در این مقطع چه تأثیری بر تیم ملی دارد با صحبت های نمایندگان فدراسیون متناقض است؛ از طرفی سرمربی تیم ملی عنوان می کند با ارتباط شخصی این اردوها فراهم شده اند و از طرفی دیگر مدیران فدراسیون فوتبال اعلام می کنند با هزینه کردن این اردوها فراهم شده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *