آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
مدیرکل بنیاد مسکن هرمزگان:

۷۰ درصد از کل درآمد حاصل از فروش زمین در روستاها صرف توسعه روستایی می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن هرمزگان گفت: ۷۰ درصد از کل درآمدی که ناشی از فروش زمین در روستاها داریم را صرف توسعه روستایی می‌کنیم.

بازخبر /  از بندرعباس، حامد ذاکری عصر امروز در نشستی با موضوع بررسی مسائل و مشکلات روستاها اظهار کرد: هزینه‌ای که در روستاها بابت فروش زمین گرفته می‌شود بسیار ناچیز بوده و ۷۰ درصد کل آن نیز به توسعه همان روستا اختصاص می‌یابد و عملا تلاش ما این است که فرآیند ساخت و سازها در روستاها را منسجم و امکان زندگی مطلوب در روستاها برای مردم فراهم آید.

وی افزود: گاهی مبلغی که به ازای هر مترمربع زمین در روستاها از مردم دریافت می‌شود کفاف تسطیح صورت گرفته بر روی اراضی را نیز نمی‌دهد و ما منفعتی برای مجموعه بنیاد مسکن از این فروش زمین‌ها تعریف نکرده‌ایم.

مدیرکل بنیاد مسکن هرمزگان با بیان این که کمبود اعتبار موجب توقف اجرای برخی پروژه‌های هادی روستایی شده بود، خاطرنشان کرد: اکنون با تأمین اعتبار صورت گرفته بار دیگر کار را در روستاها آغاز کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم تا از شرایط آب و هوایی در استان نهایت استفاده را کرده و پروژه‌ها را هر چه سریع‌تر به نتیجه برسانیم.

ذاکری عنوان داشت: در اجرای طرح‌های هادی روستایی در شهرستان بندرعباس از متوسط کشوری بالاتر هستیم و در حدود ۵۳ درصد روستاها طرح هادی به طور کامل اجرا شده است و این در حالی است که متوسط کشوری حدود ۴۳ درصد است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *