چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

دستگیری ۲۸ سارق و زورگیر در بندرعباس

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از شناسایی و دستگیری ۲۸سارق و جمع‌آوری ۶۸ معتاد متجاهر طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

بازخبر / اسماعیل مشایخ پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت در شهرستان بندرعباس و متواری شدن سارقان و در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستورکار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس با انجام اقدامات اطلاعاتی و افزایش اکیپ‌های محسوس و نامحسوس گشت خودروئی و موتوری و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی در سطح حوزه استحفاظی موفق شدند طی ۴۸ گذشته طی چندین عملیات جداگانه و ضربتی تعداد ۲۸ نفر سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با اشاره به دستگیری ۶۸ نفر معتاد ولگرد و متجاهر در اجرای این طرح ضربتی، عنوان داشت: از مجموع سارقان دستگیر شده ۴ نفر سارق داخل خودرو، ۵ نفر سارق منزل، ۵ نفر سارق به عنف، ۴ نفر کیف قاپ و ۱۰ نفر مرتکب سایر سرقت‌ها در محلات مختلف بندرعباس بودند که در اجرای این طرح ضربتی توسط عوامل انتظامی کلانتری‌های شهرستان دستگیر شدند.

این مسئول انتظامی شهرستان در ادامه بیان داشت: در بازجویی و تحقیقات فنی بعمل آمده بر روی سارقان تاکنون ۶ فقره سرقت منزل و ۱۴ فقره سرقت داخل خودرو جمعا ۲۳ فقره از اموال مسروقه از سارقان کشف شده است، همچنین در اجرای این طرح ۱۶ نفر خرده فروش و ۲ نفر قاچاقچی اصلی موادمخدر شناسایی و دستگیر شده‌اند که در بازرسی از محل اختفا و فعالیت آنان ۲۲۶ کیلو موادمخدر حشیش و تریاک کشف و ضبط شده است.

مشایخ با اشاره به اینکه در ۴۸ ساعت گذشته مجموعا ۱۹۶ متهم پیرامون جرایم مختلف در شهرستان دستگیر شده اند، تصریح کرد: تحقیقات از متهمان جهت کشف دیگر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد و شهروندان نیز می‌توانند ضمن توجه جدی به هشدارهای پیشگیرانه پلیس، در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، در اسرع وقت از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *