آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

آقای کارگردان از آزارجنسی زنان خبر داشت/ او بدن زنم را لمس کرده بود +عکس

کوئنتین تارانتینو، کارگردان سرشناس هالیوود گفته سال‌ها از ماجراهای آزار جنسی نسبت داده شده به هاروی واینستین خبر داشته حتی همسرش هم یکی از قربانیان است.

 بازخبر / از زمان فاش شدن رسوایی آزار و تعرض های جنسی هاروی واینستین به زنان بویژه هنرپیشه های هالیوود، یعنی تاکنون افشاگریهای جدید درباره این پرونده ادامه دارد.

هفته گذشته روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی تحقیقی و جامع ادعا کرده بود که هاروی واینستین، زنان زیادی را «مورد آزار جنسی قرار داده است».

در مقاله این روزنامه آمده است که وی در سه دهه گذشته اقدام به لمس بدون رضایت بدن و آزار و اذیت جنسی ۸ زن کرده است.

در این گزارش جنجالی، هشت زن از کارکنان و هنرپیشه‌های صنعت فیلمسازی ادعا کردند که از سوی آقای واینستین مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند.

به گزارش بی بی سی فارسی، کوئنتین تارانتینو، کارگردان سرشناس هالیوود گفته سال‌ها از ماجراهای آزار جنسی نسبت داده شده به هاروی واینستین خبر داشته است.

او در گفت‌وگویی با مجله نیویورک تایمز از این‌که در گذشته مانع این اتفاق نشده ابراز تاسف کرده و گفته است “آنقدر اطلاعات داشته‌ام که بتوانم کاری انجام بدهم.”

او گفته باید در قبال چیزهایی که شنیده بوده احساس مسئولیت می‌کرده و از ادامه کار با او خودداری می‌کرده است.

زنان زیادی او را به تجاوز و آزار جنسی متهم کرده‌اند. البته این تهیه‌کننده مشهور هالیوود هر نوع رابطه جنسی “بدون رضایت” طرف مقابل را رد کرده است.

در تازه‌ترین مورد لوپیتا نیونگو، بازیگر برنده جایزه اسکار اتهام‌های تازه‌ای را علیه آقای واینستین مطرح کرده است. خانم نیونگو گفته که آقای واینستین به اتاقش رفته و گفته می‌خواهد او را ماساژ بدهد.

آکادمی اسکار هاروی واینستین را اخراج کرد

تارانتیینو در بسیاری از فیلم‌هایش با آقای واینستین کار کرده از جمله دو فیلم جانگوی آزاد شده و حرام‌زاده‌های بی‌شرف.

پسندیدم(1)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *