آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
از نخستین مدال‌آور المپیکی تکواندو ایران تجلیل شد؛

از فیصل دانش نخستین مدال‌آور المپیک ایران تجلیل شد

شورای اسلامی شهر بندرعباس در اقدامی جالب از نخستین مدال‌آور المپیکی تکواندو ایران تجلیل کرد.

به گزارش بازخبر به نقل از ایسنا، شورای اسلامی شهر بندرعباس در اقدامی جالب بلافاصله پس از پایان مسابقات المپیک ریو و ناکامی تکواندوکاران مرد کشورمان در این مسابقات، از نخستین مدال‌آور المپیک ایران تجلیل به عمل آورد.

در همین خصوص نخستین مدال‌آور تکواندوی ایران در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تقدیر از شورای اسلامی شهر بندرعباس در برگزاری چنین مراسمی، اظهار کرد: این اقدام نشان‌دهنده آن است که مسئولان هنوز قهرمانان دیروز و پیشکسوتان امروز را فراموش نکرده‌اند.

فیصل دانش بابیان اینکه چنین اقداماتی سبب تقویت روح پهلوانی در اجتماع و اخلاق‌مداری می‌شود، تصریح کرد: امیدوارم این اقدام سبب تداوم توجه و نگاه ویژه به پیشکسوتان ورزشی شود.

همچنین در این مراسم رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: تجلیل از کسانی که باافتخار آفرینی‌شان سبب غرور مردم استان شده است، وظیفه مسئولان است.

مهران نجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، افزود: فیصل دانش به‌عنوان یک قهرمان ملی و جهانی سبب افتخار ورزش و مردم استان بوده که باید قدر چنین افرادی را بدانیم.

وی در پایان گفت: به‌طور حتم در ادامه نیز از سایر قهرمانانی که نام هرمزگان و کشور را برافراشته‌اند به‌طور حتم تجلیل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، حضور تکواندوکاران ایرانی در مسابقات المپیک به سئول کره جنوبی بازمی‌گردد که تیم ملی تکواندو با ترکیب سید حسن زاهدی، فریبرز دانش، فیصل دانش و منصور باقری با هدایت کانگ شین چال سرمربی کره‌ای تیم ملی و سرپرستی سید مصطفی صفوی رئیس وقت فدراسیون تکواندو راهی شیاپ چانگ سئول شدند اما فقط فیصل دانش موفق شد برسکوی سوم مسابقات بایستد و اولین مدال خود را در بزرگ‌ترین رویداد جهان یعنی المپیک به دست آورد .سید حسن زاهدی کاپیتان اسبق تیم ملی اگرچه موفق به کسب مدال نشد اما پرچم‌داری کاروان ایران در این المپیک را بر عهده داشت. فیصل دانش یکی از بهترین‌های تکواندو در آن دوران بود؛ مردی که اولین مدال تکواندوی ایران را در سئول گرفت.

۱۱۳۴۹۳۹۴_۱۷۲۹۴۲۹۵۷۷۲۸۶۲۰۱_۱۸۹۰۳۲۲۲۳۰_n

taekwondo-w.champion.2001-5

پسندیدم(19)نپسندیدم(0)

2 نظر برای “از فیصل دانش نخستین مدال‌آور المپیک ایران تجلیل شد”

  1. حسین گفت:

    درودبراستادفیصل

    پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
  2. ارشام گفت:

    تبریک استاد دانش

    پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *