آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
در 6 ماهه امسال؛

۲ هزار متجاوز مرزی در خراسان رضوی دستگیر شده اند

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: ۲ هزار و ۷۲ نفر متجاوز مرزی از ابتدای امسال تاکنون در طول مرزهای این استان توسط مرزبانان متوقف و دستگیر شده اند.

بازخبر / سردار ماشاءلله جان نثار روز دوشنبه به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: همچنین طی این مدت پنج هزار و ۷۸۴ تبعه خارجی غیرمجاز از طریق مرزهای خراسان رضوی از ایران طرد شده اند.
وی ادامه داد: ۲۴۹ هزار و ۹۴۶ تبعه خارجی هم طی این مدت با گذرنامه وارد ایران و ۲۳۸ هزار و ۹۶۱ نفر اتباع بیگانه نیز از طریق گذرگاههای مرزی خراسان رضوی از کشورمان خارج شدند.
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: ۱۱۲ هزار و ۲۸۸ دستگاه کامیون، اتوبوس و سواری نیز در این بازه زمانی از طریق مرزهای این استان وارد ایران و ۷۳۵ هزار و ۴۳ دستگاه خودروی سبک و سنگین نیز خارج شدند.
وی افزود: همچنین ۲ تن و ۳۴ کیلوگرم مواد مخدر طی امسال تاکنون توسط مرزبانان خراسان رضوی کشف و ضبط شد که نسبت مدت مشابه پارسال ۱۱۶ درصد بیشتر شده است.
سردار جان نثار درگفت وگو با ایرانا ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۱۳۴ هزار لیتر سوخت قاچاق نیز در مرزها خراسان رضوی کشف و ضبط شد.
خراسان رضوی از شمال و شمال شرق به طول تقریبی ۵۳۱ کیلومتر دارای مرز مشترک با ترکمنستان و ازشرق به طول حدود ۳۰۲ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان دارد.

العالم

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *