آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

تکذیبیه بازخبر از خبری که در کانالی در تلگرام منتشر شد

شب گذشته از کانال تلگرامی با نام بادگیر که هیچ مشخصه ایی از فعالان و گردانندگان آن در دسترس نیست و به صورت نامعلوم از هویت این اشخاص اداره می گردد ، خبری منتشر شد که پایگاه خبری بازخبر به احترام مردم و رسانه های دیگر استان هرمزگان ، خود را ملزم و مکلف به پاره ایی از توضیحات میداند.

بازخبر /شب گذشته از کانال تلگرامی با نام بادگیر که هیچ مشخصه ایی از فعالان و گردانندگان آن در دسترس نیست و به صورت نامعلوم از هویت این اشخاص اداره می گردد ، خبری منتشر شد که پایگاه خبری بازخبر به احترام مردم و رسانه های دیگر استان هرمزگان ، خود را ملزم و مکلف به پاره ایی از توضیحات میداند.

در خبری با عنوان <مرگ رسانه های مطالبه گر> در بخشی از آن به نقل از آقای هومن محمد کرمی خبرنگار ایرنا ، عنوان شده است که از پایگاه خبری بازخبر مطلبی توهین و تهدیدآمیز بر علیه رسانه ایی منتشر گردیده << پایگاه خبری بازخبر این خبر را کذب دانسته و از عدم انتشار چنین مطالبی خود را بر حذر میدارد و نشر چنین مطالبی از این رسانه را تکذیب میکند.>>

لازم به ذکر است ، پایگاه خبری بازخبر دارای مجوز از معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد اسلامی است و بر اخلاقمداری و پایبندی بر قوانین مطبوعات و رسانه خود را پایبند میداند.

پسندیدم(4)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *