آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
نباید انتظار داشت که شهرداری همواره هزینه کم کاری و عدم مسئولیت پذیری دیگر نهادها را بپردازد

امیری : حل مشکلات فاضلاب شهری در بندرعباس نیازمند هماهنگی میان دستگاه ها

آبتین امیری خواهان استفاده نهادهای اداری و دولتی از اختیارات قانونی خود در خصوص معضل فاضلاب شهری بندرعباس شد .

بازخبر / آبتین امیری خواهان استفاده نهادهای اداری و دولتی از اختیارات قانونی خود در خصوص معضل فاضلاب شهری بندرعباس شد .

عضو شورای شهر بندرعباس در نشست این شورا به اهم مشکلات شهری شهر بندرعباس اشاره کرد و گفت : مشکل فاضلاب شهری و عدم نظارت بر آن ، مهمترین دغدغه مردم بندرعباس و شورای شهر این شهر است و امروزه ساحل زیبای بندرعباس به پساب این فاضلاب آلوده شده است.
وی در نشست شورای شهر بندرعباس با خانه مطبوعات استان گفت : تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا با همکاری سایر نهادهای بالا دستی این مشکل رفع گردد .اگر همه‌نهادها دست بدست هم دهند و‌همین یک‌مشکل را در شهربندرعباس حل کنند نسل امروز و نسل آینده این شهر را از معضل بزرگی نجات داده اند.

آبتین امیری گفت : حل مشکلات فاضلاب شهری در بندرعباس نیازمند هماهنگی میان دستگاه های مختلف اداری است و اقدامات یک جانبه شهرداری بندرعباس برای این نهاد شهری ایجاد مسئولیت حقوقی می کند .

عضو شورای شهر بندرعباس گفت : انتظار ما این است که نهادهای مرتبط با مساله فاضلاب شهری ، از اختیارات قانونی خود استفاده کنند و بر ارگانهایی که در تولید این فاضلاب و سرازیر شدن آن به ساحل دریا نقش دارند ، نظارت کنند . نباید مصالح مدیریتی و سازمانی باعث شود این نظارت کمرنگ شود .
وی گفت : ما بعنوان اعضای شورای شهر تمام تلاش خود را برای حل مشکل فاضلاب شهری به کار خواهیم گرفت و مسئولیت دیگر نهادها در این خصوص رافع مسئولیت شورای شهر و شهرداری بندرعباس نیست ، اما نباید انتظار داشت که شهرداری همواره هزینه کم کاری و عدم مسئولیت پذیری دیگر نهادها را بپردازد و این نهاد شهری و مردمی که از بودجه دولتی بی بهره است، پاسخگوی عدم مسئولیت دیگران باشد .

آبتین امیری گفت:نهادهای ناظر بر خورهای بندرعباس و فاضلاب سرازیر شده یه دریا از مسولیت حقوقی برای نظارت براین مشکل زیست محیطی برخوردارند و اگر این‌دستگاهها به این مشکل ورود کنند شورای شهر نیز برای حل مساله کمک‌خواهد‌کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *