آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

حمایت تمام قد مدیرعامل از رسانه ها

متاسفانه برخی از رسانه های استان که به دلیل اوضاع بد اقتصادی فعال نبودند لغو امتیاز شدند و این برای جامعه رسانه ایی یک استان خوب نیست.

بازخبر /متاسفانه برخی از رسانه های هرمزگان که به دلیل اوضاع بد اقتصادی فعال نبودند لغو امتیاز شدند و این برای جامعه رسانه ایی یک استان خوب نیست.

معصومه قاسمی مدیرعامل خانه مطبوعات در هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس که با دعوت از اعضا محترم خانه مطبوعات استان هرمزگان برگزار شد با بیان اینکه،در استان هرمزگان ۷۹ رسانه مجوز دار در حال فعالیت هستند گفت : خوشبختانه تاکنون مطبوعات استان پشتیبان و همراه مدیران استان بوده اند و امیدوار هستیم این همکاری دوطرفه باشد.

وی با اشاره به اینکه اوضاع اقتصادی رسانه های استان خوب نیست افزود : از همه ادارات و دستگاه ها میخواهیم که حمایت بیشتری از رسانه های استان داشته باشند ، لذا حمایت دستگاه ها از رسانه ها و مطبوعات باعث پویا شدن رسانه ها خواهد شد و این مهم به نفع جامعه خواهد بود، ضمن اینکه همانطور که گفتم همکاری و تعامل بین مطبوعات و دستگاه ها باید دوطرفه باشد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان هرمزگان در خصوص بنای شهدای رسانه اظهارداشت: ساختمان شهدای رسانه به اسم و به نیت رسانه ها حفظ و تجهیز گردید حال آنکه رسانه ها هیچ استفاده ای نمیتوانند از آن کنند، لذا از شورای اسلامی محترم شهر بندرعباس درخواست دارم ؛ حتی اگر کل بنا را به مطبوعات نمیدهند لااقل بخشی از آن را در اختیار اهالی مطبوعات و رسانه قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد : در استان های دیگر شاهد حمایت های همه جانبه دستگاه ها از خانه مطبوعات آن استان و اهالی رسانه هستیم و این در حالی است که این موضوع متاسفانه در استان هرمزگان بسیار کمرنگ است.

معصومه قاسمی با اشاره به نزدیک شدن به زمان برپایی نمایشگاه مطبوعات در تهران گفت : در سال گذشته استان هرمزگان بیشترین غرفه شرکت کننده در این نمایشگاه را داشت و امیدوار هستیم امسال نیز استان هرمزگان بتواند هم در بحث کیفی و هم کمی زبانزد باشد.

بابک پارسا/

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *