آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
در راستای محرومیت زدایی

دبستان شهدای بانک مسکن سندرک افتتاح شد

نهمین مدرسه شهدای بانک مسکن در شهر سندرک با حضور عقیل زینلی مدیر شعب بانک مسکن استان هرمزگان، محمد رضا شمس الدینی، علی رستمی بخشدار سندرک، اعضای شورای شهر سندرک، فرهنگیان و دانش آموزان این شهر افتتاح شد.

بازخبر /نهمین مدرسه شهدای بانک مسکن در شهر سندرک با حضور عقیل زینلی مدیر شعب بانک مسکن استان هرمزگان، محمد رضا شمس الدینی، علی رستمی بخشدار سندرک، اعضای شورای شهر سندرک، فرهنگیان و دانش آموزان این شهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی باز خبر ،مدیرشعب بانک مسکن استان هرمزگان در آیین افتتاح این دبستان گفت: بانک مسکن بر اساس رسالت اجتماعی که بر عهده دارد در سطح کشور اقدام به ساخت پانزده مدرسه نموده است که نهمین مدرسه در استان هرمزگان و شهر سندرک ساخته شده و به دانش آموزان هدیه کرده است.

عقیل زینلی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان و اولیای مدرسه افزود: شش مدرسه دیگر توسط بانک مسکن در حال ساخت است که به زودی به دانش آموزان مناطق محروم کشور اعطا می شود. زینلی عنوان کرد: اعتبار ساخت این مدارس از محل افتتاح حساب های قرض الحسنه پس انداز تامین شده است و امیدواریم با ادامه افتتاح حساب های قرض الحسنه پس انداز شاهد افزایش بیشتر این اقدامات در مناطق محروم کشور باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم هیچ مدرسه غیرقابل استفاده ای در استان وجود نداشته باشد و دانش آموزان با خیالی آسوده به کسب علم دانش بپردازند زیرا این دانش آموزان آینده سازان کشور هستند و هر چه سطح علمی آنها بالاتر برود کمک بزرگی به کشور می نمایند.
زینلی اظهارداشت: ساخت این مدارس به همت مسئولین بانک و سپرده گذاران که خیرین ما هستند انجام شده است و سعی داریم این حرکت را با شتاب بیشتری به پیش ببریم. وی به اعتبار ساخت ان مدرسه نیز اشاره کرد و گفت: دبستان ۱۰کلاسه شهدای بانک مسکن سندرک با زیربنای ۵۸۹مترمربع و با اعتبار چهار میلیارد و ۴۵۱میلیون ریال ساخته شده است.

مدیرشعب بانک مسکن هرمزگان در ادامه عنوان کرد: بانک مسکن علاوه بر رسالت اصلی خود که کمک به خانه دار شدن اقشار مختلف جامعه به خصوص اقشار متوسط و ضعیف جامعه است، در حوزه های اجتماعی نیز سعی کرده به خوبی وارد شود که نمونه آن پرداخت هفت هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه مسکن روستایی در شرق استان است که سه هزار فقره از این تسهیلات در شهرستان بشاگرد و چهار هزار فقره نیز روستاهای شهرستان میناب پرداخت شده است.

وی با ابراز خرسندی از حضور در بین دانش آموزان منطقه سندرک اذعان داشت: خدا را شاکرم که در جشن شکوفه های شهر سندرک حضور دارم. دانش آموزانی که با روحیه فراوان خود را برای یک سال تحصیلی آماده کرده اند و ما خوشحالیم که توانسته ایم در راه علم آموزی این دانش آموزان قدمی برداریم.

زینلی یادآور شد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد این هستیم که بسیاری از محرومیت ها از شهر سندرک برداشته شده است اما هنوز جای کار زیادی وجود دارد که باید توسط مسئولین انجام شود.

این مسئول در پایان تصریح کرد: هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم به خصوص در مناطق محروم نیست و امیدوارم ما به عنوان کارکنان بانک مسکن بتوانیم مشارکت بیشتری در این اقدامات خداپسندانه داشته باشیم.
در ادامه رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سندرک با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: در منطقه سندرک بیش از پانصد دانش آموز غنچه ها و پانصد دانش آموز پایه اول سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند. محمدرضا شمس الدینی افزود: به همت بانک مسکن امروز شاهد افتتاح یکی از زیباترین مدارس این منطقه هستیم که از مسئولین این بانک به خاطر ساخت مدرسه در سندرک تقدیر می کنیم.
شمس الدینی عنوان کرد: امیدواریم مسئولین به شهر سندرک که یک منطقه کمتر برخوردار می باشد توجه بیشتری کرده و شاهد فعالیت بیشتر خیرین در امور مختلف در سندرک باشیم. وی با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس نیز اظهارداشت: شهر یندرک یکی از شهرهای استان است که شهدایی را تقدیم این انقلاب و نظام کرده است. شهدایی که جان خود را فدای کشور مرده تا ما امروز در آرامش بتوانیم زندگی کرده و به تحصیل بپردازیم.

اعتبار تخصیص یافته به بخش مدرسه سازی توسط بانک مسکن از محل حساب های قرض الحسنه پس انداز تودیع شده نزد این بانک میباشد و بانک مسکن خود را موظف می داند که هر ساله بخشی از این سپرده ها را در بخش فرهنگی بر اساس رسالت اجتماعی خود همچون ساخت مدرسه هزینه کند و مردم به عنوان مشتریان و سپرده گذاران در این بانک به عنوان خیرینی شناخته می شوند که بانک را در ارائه این خدمات یاری می کنند. پس خوب است که ما هم با افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز در باک مسکن، این بانک را در ارائه خدمات فرهنگی به جامعه یاری نماییم و در این کار خیر نیز شریک شویم.
قابل ذکر است در این مراسم توسط بانک مسکن به همه دانش آموزان کیف مدرسه ولوازم التحریر اهدا شد. همچنین از معلمین این مدرسه نیز تجلیل بعمل آمد.

 

خ/بابک پارسا

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *