آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران نشان‌دهنده زوال و نابودی قدرت این کشور است/ اقدامات مذبوحانه آمریکا باید به گوش جهانیان برسد

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران نشان‌دهنده زوال و نابودی قدرت این کشور است، گفت: اقدامات مذبوحانه آمریکا باید به گوش جهانیان برسد، آمریکا هرگز به تعهدات بین‌المللی پایبند نبوده است.

بازخبر / اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در اعمال تحریم‌های جدید، اظهار داشت: آمریکا نمی‌خواهد به تعهدات بین‌المللی پایبند باشد و خودش را مافوق و فراتر از معاهدات و تعهدات بین‌المللی و مسائل مختلف جهانی می‌داند.

وی افزود: قلدرمآبی‌های آمریکا مسئله‌ای جدی است و نشان‌دهنده زوال و نابودی آمریکاست، کشوری که تن به تعهدات و معاهدات بین‌المللی ندهد و یکجانبه بخواهد اقدامی را انجام دهند، قطعاً نمی‌تواند به اهدافش برسند و نهایتاً تسلیم اراده ملت‌ها خواهند شد.

این عضو هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد: قدرت جهانی آمریکا رو به افول است و این برای کشوری مانند آمریکا سنگین است، به همین دلیل امروز شاهد دست و پا زدن آمریکا به انحاء مختلف هستیم؛ آمریکا می‌خواهد در حد شعار هم که شده بتواند موقعیت جهانی خودش را حفظ کند، این اقدام آمریکا نه مورد قبول کشورهای اروپایی است و نه قدرت‌های دیگر جهان، این یکه‌تازی مختص خود آمریکاست و نتیجه‌ای هم برای این کشور به دنبال نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: اینگونه اقدامات برای آمریکا هزینه بسیاری دارد، جمهوری اسلامی ایران مسیر خودش را طی می‌کند و ثابت کرده نقشه راه درست، اصولی، منطقی، دقیق و پایبند به اصول و قواعد بین‌المللی دارد.

نماینده اسدآباد در مجلس با بیان اینکه اقدامات یک‌طرفه آمریکا موجب ایجاد ناامنی در جهان می‌شود، تأکید کرد: تمامی اقدامات آمریکا بر اساس اصول و تعهدات بین‌المللی نیست و همه ابزارهای در اختیار این کشور مقطعی است، آمریکا هر کجا تعهدی به نفعش باشد از آن بهره‌برداری می‌کند اما هر کجا به ضررش باشد، از اجرای آن ممانعت به عمل می‌آورود.

رنجبرزاده در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات مذبوحانه آمریکا باید به گوش جهانیان برسد، آنان به دنبال تضعیف جمهوری اسلامی ایران هستند، ما می‌توانیم از عدم پایبندی آمریکا به تعهداتش در برجام بهره‌برداری کرده و موقعیت کشورمان را تثبیت کنیم، آمریکا امروز در وضعیت متزلزلی در منطقه و جهان قرار گرفته است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *