آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
آیت الله نعیم‌آبادی:

ملت ایران از توطئه‌های دشمنان نگران نخواهد شد/ آمریکا قادر به اجماع جهانی بر علیه ملت ایران نیست

خطیب جمعه بندرعباس گفت: ملت ایران با ایستادگی و اقتدار خود دشمنان خویش را وادار به عقب نشینی کرده است.

بازخبر / از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: دامنه وسیعی از تحریم‌ها و تهدیدها بر علیه ملت ایران در طول ۳۷ سال اخیر وجود داشته است اما استقامت ملت ایران و ایستادگی همه‌جانبه در برابر این فشارها موجب شده تا اکنون غربی‌ها به عنوان اصلی‌ترین طرف متخاصم با ملت ایران وادار به نشستن بر سر میز مذاکره با ملت ایران شوند.

وی افزود: آمریکایی‌ها فهمیده‌اند که اگر بخواهند با زبان زور با ملت ایران سخن بگویند، شکست خواهند خورد و تاکنون نیز زبان زور آنها در برابر ملت ایران راه به جایی نبرده است.

امام جمعه بندرعباس با بیان این که آمریکایی‌ها مجبور شدند تا در قضیه برجام ۱۲۰ روز دیگر نیز تحریم‌ها را تعلیق کنند، خاطرنشان کرد: اگر به برجام به عنوان سندی که خودشان آن را امضا کرده‌اند، پای‌بند نباشند، دیگر آبرویی برای این کشورها باقی نخواهد ماند و دیگر هیچ کشوری حاضر به نشستن بر سر میز مذاکره با غربی‌ها نخواهد شد.

آیت‌الله نعیم‌آبادی ادامه داد: جنایات میانمار که دل هر انسانی را به درد می‌آورد نیز توطئه آمریکایی‌ها است که بر موضوعات نژادی در دنیا دامن زده و تعصبات قومی و قبیله‌ای را تحریک می‌کنند و اکنون همه کشورهای اسلامی باید با انسجام و همدلی ویژه‌ای به کمک مردم مظلوم میانمار بشتابند تا این نسل‌کشی هر چه سریع‌تر متوقف شود.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود در نماز جمعه بندرعباس به در پیش بودن اول مهر و بازگشایی مدارس نیز اشاره و گفت: ماه مهر ماه آغاز تعلیم و تربیت است و معلمان رسالت بزرگی در تربیت نسل آینده کشور بر عهده دارند که نسلی آگاه، با ایمان، معتقد به اخلاق و اسلام تربیت کنند و نگذارند که تبلیغات سوء دشمنان، نسل آینده ما را تحت تأثیر قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: در ابتدای ماه تعلیم و تربیت، در حد توان خودتان به محرومین و مستضعفان کمک کنید تا همه نوجوانان و کودکان این کشور بتوانند از مهری با شکوه و پر مهر بهره ببرند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *