آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
شاگرد سابق منصوریان در جمع آبی ها؛

هافبک طراح نفت با استقلال به توافق رسید

هافبک طراح مدنظر تیم فوتبال نفت تهران به صورت قرضی به استقلال پیوست.

بازخبر،مجتبی حق دوست برای ادامه فصل با تیم فوتبال استقلال به توافق رسید و در ادامه لیگ، آبی‌پوشان را همراهی خواهد کرد.

این بازیکن طی روزهای گذشته با علی دایی برای جدایی از نفت تهران صحبت کرد. حالا گویا مسئولان باشگاه برای انتقال قرضی این بازیکن به توافق رسیدند و این بازیکن در ادامه راه به جمع آبی‌پوشان پایتخت اضافه خواهد شد.

حقدوست که در پست هافبک طراح بازی می‌کند سهمیه زیر ۲۳ سال این تیم محسوب می‌شود. وی فصل گذشته یکی از مهم‌ترین گل‌هایش را به تیم پرسپولیس به ثمر رساند.

سید رضا افتخاری سرپرست استقلال روز گذشته در تمرین تیمش از احتمال جذب یک بازیکن به جمع آبی‌های پایتخت خبر داده بود.

حالا این سوال در ذهن هواداران استقلال پیش آمده که نکند حق دوست هم مثل میلاد زکی پور شود. این بازیکن در ابتدای فصل به استقلال پیوست و قرار بود تنها بعد از چند بازی ملی پوش هم شود ولی تا اینجا نتوانسته در استقلال موفق باشد و همه می گویند بی تجربه است.

حالا حقدوست در شرایطی که استقلال مشکل گلزنی و بازیسازی دارد، از نفت تهران جذب شده و به این تیم پیوسته است. حقدوست هم مثل زکی پور جوان است و بی تجربه.

آیا حقدوست می تواند مشکلات خط حمله استقلال را حل کند؟ بازیکنی که تا به حال تجربه بازی در باشگاه پرتماشاچی را نداشته است. منصوریان روزی او را مبعلی آینده فوتبال ایران خوانده بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *