آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
هافینگتون‌پست نوشت؛

تنها شرط اسرائیل برای پس‌دادن بلندی‌های جولان به سوریه؛ قطع اتحاد با ایران

پایگاه هافینگتون‌پست در مطلبی ضمن اشاره به اینکه رژیم‌صهیونیستی تمام تلاش خود را برای برهم‌زدن رابطه راهبردی ایران و سوریه به کار گرفته اما موفق نشده است نوشت: ایران نقشی کلیدی در تحولات سوریه و ماندگاری دولت آن داشته است.

بازخبر / پایگاه هافینگتون‌پست در مطلبی ضمن اشاره به اینکه رژیم‌صهیونیستی تمام تلاش خود را برای برهم‌زدن رابطه راهبردی ایران و سوریه به کار گرفته اما موفق نشده است نوشت: ایران نقشی کلیدی در تحولات سوریه و ماندگاری دولت آن داشته است.
پایگاه هافینگتون‌پست در مطلبی با اشاره به نقش کلیدی ایران در تحولات سوریه نوشت: اگرچه اسرائیل طی دهه‌های گذشته تمام تلاش خود را به کار گرفته تا ایران و سوریه را از هم دور کند، اما تهران و دمشق طی سال‌ها روابط راهبردی مستحکمی ساخته‌اند.

هافینگتون‌پست در خصوص تلاش رژیم‌صهیونیستی برای برهم‌زدن رابطه ایران و سوریه می‌نویسد: از سال ۱۹۹۸ تاکنون تمام نخست‌وزیر‌های اسرائیل از جمله بنیامین نتانیاهو آمادگی خود را برای باز‌پس‌دادن بلندی‌های جولان به مقامات دولتی سوریه و خاندان اسد اعلام کرده اند؛ اسرائیل با اعطای این امتیاز ویژه تنها یک خواسته از مقامات سوریه داشته و آن هم قطع کامل اتحاد با ایران بوده است.

این پایگاه با اشاره به نقش محوری ایران در ماندگاری دولت سوریه در برابر تهاجم گروه‌های تروریستی و حامیان آن‌ها افزود: هم‌اکنون بشار اسد و دولت سوریه باید به خود آفرین بگویند که طی سال‌های گذشته به خواسته‌های اسرائیل توجهی نشان نداده و اتحاد راهبردی خود را با ایران حفظ کرده‌ است.

میزان

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *