آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

مرغ منجمد در برخی از مراکز با نرخ ۵۸۰۰ تومان عرضه می گردد

در فصل ترافیک مرغداران ، شرکت پشتیبانی دام مرغ را حتی تا کیلویی ۶۸۰۰ تومان هم خریداری کرده است ولی در هنگام عرضه به بازار فقط با قیمت دولتی اقدام به پخش این محصول نموده است.

به گزارش پایگاه خبری بازخبر، مهندس تقی زاده مدیر شرکت پشتیبانی امور دام در استان هرمزگان بیان کرد : وظیفه اصلی ما حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان است، این شرکت در راستای تنظیم بازار اقدام به توزیع مرغ منجمد با نرخ دولتی در برخی از فروشگاه های مربوطه نموده است. و مردم میتوانند مرغ مصرفی خود را فقط با قیمت هر کیلو ۵۸۰۰ تومان تهیه کنند.

مهندس تقی زاده افزود : در فصل ترافیک مرغداران ، شرکت پشتیبانی دام مرغ را حتی تا کیلویی ۶۸۰۰ تومان هم خریداری کرده است ولی در هنگام عرضه به بازار فقط با قیمت دولتی اقدام به پخش این محصول نموده است.

مدیر پشتیبانی اموردام ادامه داد : در بحث گوشت گوساله منجمد وارداتی از کشور برزیل نیز ۴۰۰ تن واردات داشتیم، وی ضمن اینکه کیفیت این گوشتها را بسیار مرغوب اعلام کرد، گفت : در آستانه فرارسیدن ماه محرم مشکلی برای عرضه گوشت قرمز منجمد و مرغ منجمد نخواهیم داشت.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *