آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

از نیروهای متخصص و اهل سنت در شهرداری بیشتر استفاده کنیم

امینی زاده برای دوره دوم در اولین جلسه رسمی شورای پنجم شهر بندرعباس برای صندلی شهرداری انتخاب شد.

آبتین امیری یکی از اعضای شورای پنجم شهر ندرعباس در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری بازخبر در رابطه با انتخاب امینی زاده اعلام کرد: انتخاب دوباره عباس امینی زاده به عنوان شهردار بندرعباس در راستای ارزیابی عملکرد و برنامه های استان و ثبات مدیریتی در مدیریت شهری بندرعباس بوده است.

وی اضافه کرد: انتخاب شهردار بندرعباس بدون تاثیرگذاری مشاوره های سیاسی و براساس ارزیابی منصفانه بر عملکرد شهرداری بندرعباس صورت گرفته است و دفاعیات شهردار و ارائه گزارش ایشان در صحن علنی شورا در اعتماد مجدد اعضای شورا به ایشان موثر بوده است.

آبتین امیری گفت: حال که کار اینجانب در انتخاب شهردار تمام شده است زمان مناسبی برای تلاش و کوشش برای خدمات رسانی به شهروندان بندرعباس فراهم شده است و همه باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات شهری را یکی پس از دیگری حل کنیم.

یکی از انتظارات ما ، استفاده از نیروهای متخصص اهل سنت در شهرداری بندرعباس است.  بندرعباس شهری الگو برای ملت اسلامی است و شهرداری بندرعباس از نهادهایی است که می تواند با استفاده از نیروهای متخصص اهل سنت این وحدت را در عمل نشان دهد.

برنامه های مهندس محمدنور امیری خمیری به عنوان کاندیدای شورای شهر نشان داد که می توان از ایده های جامعه مهندسین و متخصصصین اهل سنت بهره بیشتری در مدیریت شهری برد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *