آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

لغو پخش آنلاین جلسه انتخاب شهردار بندرعباس/ دانش از روند انتخاب شهردار جدید می گوید+فیلم

با جدیت برنامه های کاندیدای شهرداری بندرعباس را بررسی خواهیم کرد

دانش در گفت گو با خبرنگار بازخبر اعلام کرد ، قرار شورا بر این بود که در روز ۲۵ مرداد جلسه معرفی کاندیدهای شهردار انجام بشود، خوشبختانه با حضور هر ۱۱ نفر اعضا جلسه برگزار و به رسمیت رسید. کاندیدها توسط اعضای شورای شهر معرفی شدند. هر اعضا دو کاندید را به صورت مخفی انتخاب کردند که بعد از بررسی ۱۱ نفر انتخاب شدند. قرعه کشی انجام شد تا برای دفاع ازبرنامه های خود زمان بندی مشخص شود. تا بعد از ظهر روز ۳۰ مرداد جلسات به صورت روزانه برگزار خواهد شد تا بررسی ها صورت بگیرد. در روز ۶/۱ با اعلام فرمانداری روز برگزاری شورا می باشد تا شهردادر به صورت رسمی اعلام گردد.

در خصوص انتشار اخبار جلسه انتخاب شهردار به صورت آنلاین باید اعلام کنم که رای اقلیت بر انتشار آنلاین بوده و اکثریت مخالف هستند. برای برقراری ارتباط بیشتر شورا با مردم من این نکته را ضرورت می بینم که خبرنگاران در جلسات حضور داشته باشند. البته طبق قانون اگر که شورا بخواهد می تواند جلسات را از علنی به غیر علنی تبدیل کند . اما به صورت عادی همه جلسات شورا علنی هستند و خبرنگاران و حتی شهروندان می توانند حضور داشته باشند ولی برای این که نظم جلسه برقرار شود و حاشیه وارد اصل موضوع نشود تصمیم بر این موضوع گرفتند در غیر این صورت مخالفتی با شفاف سازی جلسات نیست.

 

سحر نبی زاده/

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *