آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

شهرداری بندرعباس به معنای واقعی به فوتبال هرمزگان خدمت می‌کند

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: امیدوارم بتوانیم در این فصل چهره‌های مستعد بومی خوبی را به فوتبال کشور معرفی کنیم تا ثمره آن را در سال‌های آتی دیده و شهرداری بندرعباس به معنای واقعی به فوتبال هرمزگان خدمت کرده باشد.

بازخبر / محمدمهدی جهانبخش در خصوص قرعه‌کشی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور، افزود: تیم شهرداری بندرعباس در گروه سختی قرار گرفت و باید در برابر حریفانی قرار بگیریم که از تجارب گران‌بهایی در مسابقات فوتبال کشور برخوردارند.

وی بابیان اینکه اما این موضوع هیچ تأثیری در هدف‌گذاری باشگاه و اعضای کادرفنی ندارد، تصریح کرد: هدف نخست ما صعود از مرحله نخست است که برای این مهم تمامی تلاش کادرفنی و بازیکنان به کار بسته‌شده است تا به این مهم دست‌یابیم و پس‌ازآن برای صعود به لیگ دسته اول تلاش کنیم.
جهانبخش با اشاره به اینکه در این فصل با نگاه ایجاد زمینه پرورش استعدادها دست به بومی‌سازی نزدیک به ۵۰ درصدی بازیکنان زده‌ایم، اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم در این فصل چهره‌های مستعد بومی خوبی را به فوتبال کشور معرفی کنیم تا ثمره آن را در سال‌های آتی دیده و شهرداری بندرعباس به معنای واقعی به فوتبال هرمزگان خدمت کرده باشد.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس از هواداران خواست تا در این فصل با افزایش توان و ظرفیت خود حامی تیم فوتبال شهرداری باشند، خاطرنشان کرد: امیدوارم این مهم با کمک تمامی اقشار و هواداران صورت گیرد تا شاهد افزایش شورونشاط در جامعه باشیم.
وی در پایان از حمایت‌های شهردار و اعضای شورای شهر بندرعباس در حمایت از تیم فوتبال شهرداری و نگاه افزایش زمینه حمایتی از بازیکنان مستعد بومی تشکر کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *