آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

روزخبرنگار/ خوشا قلم حق و حقیقت!

امروزه در سایت ها، شبکه ها، در شبکه های آموزش توانگری، پرورش افکار و آرزوها به هنرجویان آموزش می دهند آنچه را که می خواهید بدان دست یابید را مکتوب نمایید زیرا وقتی رویاهای خود را مکتوب می نمایید حتما بدان دست خواهید یافت.

بازخبر / به نام خداوند قلم
ن و القلم و ما یسطرون
امروزه در سایت ها، شبکه ها، در شبکه های آموزش توانگری، پرورش افکار و آرزوها به هنرجویان آموزش می دهند آنچه را که می خواهید بدان دست یابید را مکتوب نمایید زیرا وقتی رویاهای خود را مکتوب می نمایید حتما بدان دست خواهید یافت.
۱۴۰۰ سال پیش، قرآن به قلم قسم یاد می کند و می گوید قسم به قلم و هر آنچه به وسیله آن نوشته می شود….
۱۷ مرداد روز شهادت شهید والا مقام محمود صارمی است ، روزی که به حرمت خون رنگین شده ایشان این روز مبارک را روز قلم و روز خبرنگار نامیده اند.
قسم به قلم، قسم به این روز، قسم به خونی که ریخته شد تا جز حق و حقیقت نگاشته نشود و قسم به قلم من و تو که جز حق و حقیقت ننویسیم.
در این دنیای پر از تکنولوژی، آموزه های گذشته جای خود را به پیشرفت و فضای همیشه آنلاین مجازی داده است، دنیایی که سرانه مطالعه آن در جوامع مختلف روز به روز در حال تغییر و افول است و یکی از مهم ترین شاخصه های ارزیابی رشد فکری و توسعه یک کشور محسوب می شود، هنر قلم باید بیش از پیش با خلاقیت ذهن و علم تلفیق یابد تا بتواند آحاد مختلف جامعه را راضی نگه دارد و این جز در سایه مطالعه و تبادل افکار و اطلاعات نگارندگان حاصل نخواهد شد.
آنچه امروزه بدان نیاز داریم نگارش با علم و آگاهی ست و حمایت بیش از پیش از نگارندگان واقعی این جامعه، قلمی که جز برای دفاع از حقوق مردم و شهروندان شهرش قلم نمی زند حق دارد با گوهر گرانبهایی چون طلا و نقره قاب گرفته شود.
خبرنگاران جامعه ما از مطلوم ترین طیفی هستند که در این عرصه پرمخاطره خود را سپر بلای آگاهی و امانتداری شهروندانی می نمایند که گاها از دور فقط و فقط زیبایی و ابهت این حرفه خطیر دیده می شود و از آنان به عنوان فردی جسور، آگاه، فهمیده، نویسنده، با اعتماد به نفس، آگاه به مسائل روز یاد می کنند و نمی دانند در پای این آگاهی و جسارت و از خودگذشتگی جان و مال خود را فدای ارتقا سطح آگاهی دیگران می نمایند.
خوشا قلمی که جز برای حق و حقیقت قلم نمی زند و خوشا اندیشه ای که با قلم حق پرورش می یابد و خوشا جامعه ای که از حق و حقیقت دفاع می نماید.

۱۷/مرداد/۹۶
خدیجه زاور

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *