آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان خبر داد

افزایش پرواز خارجی فرودگاه بین‌المللی بندرعباس / ۱۶ مردادماه اولین پرواز به سمت مسقط انجام می‌شود

مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان از افزایش پروازهای خارجی فرودگاه بین‌المللی بندرعباس خبر داد.

بازخبر / محمود امانی بنی امروز  اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده از ۱۶ مرداد ماه شاهد انجام اولین پرواز در مسیر بندرعباس _ مسقط و بلعکس خواهیم بود.

وی افزود: این پرواز در روزهای دوشنبه هر هفته و توسط شرکت هواپیمایی کیش‌ایر در این مسیر انجام خواهد شد که چنانچه شاهد استقبال مردم باشیم بلافاصله افزایش بیشتر این پرواز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان با اشاره به اهمیت افزایش اینگونه پروازها خاطرنشان کرد: افزایش روابط تجاری و اقتصادی در بین کشورها نیازمند ایجاد بسترهای مناسب حمل و نقلی است و در این راستا فرودگاه از اهمیت ویژه و استراتژیک برخوردار است از همین رو افزایش اینگونه پروازها در بالا بردن سطح تبادلات با کشورها از اهمیت بسزایی برخوردار خواهد بود.

امانی در پایان تصریح کرد: برنامه‌های دیگری نیز جهت افزایش پرواز در سطح فرودگاه‌های استان در دستور کار است که پیگیری و برقراری پروازهای بیشتر منوط به استقبال مردم خواهد بود چراکه بسترهای لازم در سطح فرودگاه‌های استان کاملا محیاست و چنانچه مردم از مسیرهای پروازی استقبال کنند بلافاصله پیگیری لازم جهت افزایش پرواز انجام خواهد شد.

 

 

فارس/

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *