آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

استاندار هرمزگان : ۱۶ مرداد اولین پرواز بندرعباس-مسقط انجام می‌شود

استاندار هرمزگان گفت: نخستین خط هوایی بین بندرعباس ومسقط عمان پس از رایزنی ها از۱۶ مرداد ماه امسال انجام می شود.

بازخبر / استاندار هرمزگان گفت: نخستین خط هوایی بین بندرعباس ومسقط عمان پس از رایزنی ها از۱۶ مرداد ماه امسال انجام می شود.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، جاسم جادری در چهارمین نشست شورای هماهنگی روابط خارجی هرمزگان اظهار کرد: پروازهای این خط هوایی توسط هواپیمایی کیش ایر و با سرمایه گذاری بخش خصوصی هرهفته یک پرواز دایر می شود.

وی با اشاره به سفر هیات تجاری و اقتصادی کشور عمان به هرمزگان، افزود: در قالب این هیات تعدادی از مسئولان دولتی و فعالان بخش خصوصی عمان روز ۱۸ مرداد ماه جهت بازدید از توانمندی های هرمزگان به جاسک سفر می کنند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: پیش از این نیز خط کشتیرانی میان بندرعباس و بندرخصب عمان راه اندازی شده بود و این اقدامات به توسعه روابط اقتصادی و تجاری ایران کمک می کند.

جادری در پایان خاطرنشان کرد: کشور عمان روابط سیاسی خوبی با ایران دارد و بازار کشور عمان از جمله بازارهای هدف تجار هرمزگانی است که فاصله نزدیک و کاهش هزینه های حمل و نقل، اشتراکات فرهنگی و مذهبی، علاقمندی مردم عمان به تولیدات ایران، تجربه موفق بازرگانان هرمزگان در کشور عمان ، اهمیت حضور تجار این استان در بازار عمان را بیشتر کرده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *