آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

بلارک : اکثریت قطعی و مشخص اعضا نسبت به ابقای شهردار اتفاق نظر دارند/ سیستم مدیریتی شهرداری نیازمند تغییر است

منتخب پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در زمانی که رکود اقتصادی کشور را فرا گرفته، شاهدیم که شهرداری بندرعباس پروژه های متعدد را به پیش برده و بدون دریافت کمک دولتی، درحال خدمت‌رسانی است و همین اقدامات مناسب باعث شده تا بنده به اتفاق اکثریت مشخص و قطعی همکارانم در شورای اسلامی شهر طی دوره بعدی، در حال حاضر بهترین گزینه برای شهرداری بندرعباس را شهردار کنونی می‌دانیم.

بازخبر / منتخب پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در زمانی که رکود اقتصادی کشور را فرا گرفته، شاهدیم که شهرداری بندرعباس پروژه های متعدد را به پیش برده و بدون دریافت کمک دولتی، درحال خدمت‌رسانی است و همین اقدامات مناسب باعث شده تا بنده به اتفاق اکثریت مشخص و قطعی همکارانم در شورای اسلامی شهر طی دوره بعدی، در حال حاضر بهترین گزینه برای شهرداری بندرعباس را شهردار کنونی می‌دانیم.

جواد بلارک در گفتگو با بازخبر، ضمن واکنش به سخنان یکی از منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر درباره تصمیم اکثریت ۱۱ منتخب مبنی بر تغییر شهردار، گفت: هیچ کس نمی‌تواند منکر این موضوع شود که«امینی‌زاده» شهردار فعلی بندرعباس منشأ بسیاری از اتفاقات خوب و تأثیرگذار در شهر بوده است.

وی با تاکید بر اینکه به جهت تعدد خدمات در تمامی شهرداری‌ها، همواره نسبت به این نهاد انتقاداتی مطرح است، افزود: شورای پنجم به دنبال ثبات مدیریتی است و تجربه شهرهای موفق در ایران اکثریت منتخبان مردم در شورا را مجاب کرده تا به دنبال ثبات در مدیرت شهر باشند و از تصمیم‌های احساسی فاصله بگیرند.

منتخب مردم بندرعباس در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه باید در همه امور جوانب انصاف را لحاظ کرده و از تیغ برنده انتقادات کلامی، همراه با در نظر گرفتن میزان خدمات نیز همراه باشد، خاطرنشان کرد: شهردار فعلی بندرعباس جزو معدود شهردارانی بوده که در تمام زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، شهرسازی و خدمات شهری موفقیت‌های قابل مشاهده‌ای داشته و کارنامه خوبی را از خود بجای گذاشته است.
بلارک گفت: تغییراتی که در شهر آغاز شده نشان‌دهنده هوش و فهم بالای شورای چهارم است و در این دوره دستاوردهای مختلفی را شاهد بوده‌ایم.

وی با اشاره به این نکته که شهر بندرعباس در طول چهار سال گذشته به پیشرفت‌های خوبی دست یافته و ساخت ده‌ها پارک و زمین ورزشی محله‌ای، احداث تقاطع های غیرهمسطح، نهضت پیاده روسازی، آسفالت معابر و در زمینه‌های فرهنگی ساخت چند فرهنگسرا و سالن تئاتر و ساخت پارک‌های تخصصی نظیر پارک‌های بانوان، پارک گلها و باغ پرندگان از جمله اقدامات خوب و قابل دفاع امینی‌زاده بوده و خلاف انصاف است که این همه کارهای بزرگ را نبینیم و صرفا عینک سیاست به چشم داشته باشیم.
منتخب مردم بندرعباس در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: در زمانی که رکود اقتصادی کشور را فرا گرفته، شاهدیم که شهرداری بندرعباس با تلاش فراوان، حقوق پرسنل را با حداقل تاخیر نسبت به بسیاری از شهرداری‌های دیگر پرداخت می‌کند و بدون دریافت کمک دولتی، درحال خدمت‌رسانی است و همین اقدامات مناسب باعث شده تا بنده به اتفاق اکثریت مشخص و قطعی همکارانم در شورای اسلامی شهر طی دوره بعدی، در حال حاضر بهترین گزینه برای شهرداری بندرعباس را شهردار کنونی می‌دانیم.
بلارک در ادامه نیز افزود: همه انسانها دارای نقاط ضعف هستند و امینی‌زاده هم از این موضوع مستثنی نیست، هر چند که در توان مدیریتی وی هیچ شکی نیست و به عنوان یک نیروی با تجربه به نظر می‌آید وی با چند تغییر در سیستم زیر دست خود و گماردن افراد متخصص در حوزه‌های مختلف می‌تواند بهتر به شهروندان خدمت ارائه کند.

منتخب مردم بندرعباس در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: متاسفانه برخی نگاه احساسی و قومیتی همراه با سیاست‌زدگی صرف به مقوله انتخاب شهردار دارند و باید این افراد به تجربه شهرهای موفق و بزرگ کشور خوب نگاه کنند و ببینند که ثبات مدیریت شهری رمز موفقیت شهرهای نظیر اصفهان، تهران، شیراز، قم و… بوده و عموم شهرهایی که به این اصل مهم توجه نداشته‌اند، به توسعه لازم هم نرسیده‌اند.

وی تاکید کرد: باید این نکته را در نظر بگیریم که بسیاری از مشکلات کنونی شهرداری، میراث گذشته افرادی است که صلاحیت شهردار شدن را نداشتند و متاسفانه برهه‌ای بندرعباس را به عقب باز گرداند و اکنون در پرونده‌هایی مانند ضرر ۹ میلیارد تومانی شهرداری در پروژه تقاطع غیرهم‌سطح رسالت، پروژه بندرعباس مال و چندین پروژه دیگر شاهد هستیم.

بلارک با تاکید بر اینکه در اداره شهر و رسیدگی به امور شهروندان با هیچ کس تعارف نداشته و قاطعانه در برابر مشکلات و نقاط ضعف سیستم شهرداری نیز خواهیم ایستاد، افزود: تمام تلاش خود را برای آبادانی شهر خواهد به کار گرفته و برای حفظ حقوق مردم بندرعباس از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

پسندیدم(2)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *