چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول
گزارش تمرین استقلال

آمادگی جباری هواداران استقلال را به وجد آورد

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که ۴ بازیکن این تیم به دلایل مختلف در محل تمرین حضور نداشتند.

بازخبر /  تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز اولین تمرین خود را بعد از بازگشت از اردوی ارمنستان در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار کرد تمرین امروز حاشیه‌هایی داشت که در زیر می‌خوانید:

* حدود ۳۰۰ نفر از تماشاگران تیم استقلال با حضور در کمپ به تشویق سرمربی و بازیکنان تیم محبوب خود پرداختند.

* بهتاش فریبا قبل از آغاز تمرین امروز به سمت خبرنگاران آمد و با آنها خوش‌‌وبش کرد.

* لئوناردو پادووانی به دلیل آسیب‌دیدگی، هرائر مگویان، سرور جباروف و فرشید باقری از غایبان تیم امروز استقلال بودند.

* با توجه به اتفاقات رخ داده قبل از برگزاری اردوی استقلال در ارمنستان امروز دکتر ستوده در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر بود و منصوریان اعلام کرد وی قطعاً به جمع اعضای کادر پزشکی استقلال بازنخواهد گشت.

* پیش از شروع تمرین علیرضا منصوریان برای دقایقی با بازیکنان استقلال صحبت کرد و سپس آنها را در اختیار مک‌ درمورت قرار داد. بازیکنان بعد از انجام کارهای کششی و بدنی کار با توپ را آغاز کردند و سرمربی استقلال هم در این دقایق با خبرنگاران صحبت کرد.

* هنگامی که منصوریان مشغول گفت‌وگو با نمایندگان رسانه‌ها بود هواداران استقلال به شدت علیرضا منصوریان را مورد تشویق قرار داده و وی نیز به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

* تمرین تاکتیکی امروز آبی‌پوشان در حالی برگزار شد که بازیکنان در قالب دو گروه زرد و آبی مشغول کار تاکتیکی بودند و مجتبی جباری تنها بازیکن حاضر در بین بازیکنان بود که کاور سفید رنگ داشت و نقش پلی‌میکر را برای هر دو تیم ایفا می‌کرد. این بازیکن در تمرین امروز به حدی آماده نشان داد که تماشاگران استقلال چندین بار او را مورد تشویق قرار دادند.

* در حاشیه فوتبال درون تیمی آبی‌پوشان مهدی قائدی با چند حرکت انفجاری و عبور از مدافعان باعث تشویق کادر فنی شد و تماشاگران نیز این بازیکن را حمایت کردند.

* در حین تمرین امروز چندین بار مکدرمورت و منصوریان کار تاکتیکی را متوقف کرده و نکات لازم را به بازیکنان گوشزد کردند.

* اعضای تیم فوتبال استقلال امروز با توپ‌های جدیدی که قرار است در لیگ برتر از آنها استفاده شود تمرین کردند.

* با وجود غیبت امید ابراهیمی این بازیکن در چند نوبت مورد تشویق تماشاگران استقلال قرار گرفت.

* طبق برنامه اعضای تیم فوتبال استقلال صبح فردا ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه با حضور در ساختمان پزشکی ایفمارک آزمایش‌های پزشکی را پشت‌سر خواهند گذاشت.

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *