آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

هاشمی تختی : بازشمارى تمامى صندوق‌هاى انتخابات شوراى شهر بندرعباس / نظرمان بازشمارى تمامى ١۵۵ صندوق است / به هیأت مرکزى نظارت کتبأ اعلام کرده‌ایم

به‌منظور صیانت از آراى تمامى کاندیداهاى شوراى شهر بندرعباس و شفافیت موضوع، از هیأت مرکزى نظارت درخواست بازشمارى تمامى صندوق‌هاى رأى بندرعباس را کرده‌ایم.

بازخبر /حسین هاشمى تختى‌ عضو کمیسیون عمران و نماینده مردم بندرعباس در مجلس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: به‌منظور صیانت از آراى تمامى کاندیداهاى شوراى شهر بندرعباس و شفافیت موضوع، از هیأت مرکزى نظارت درخواست بازشمارى تمامى صندوق‌هاى رأى بندرعباس را کرده‌ایم.

وى با بیان اینکه نباید حق هیچ فردى ضایع شود، افزود: صبح امروز نامه‌اى را خطاب به رئیس محترم هیأت مرکزى نظارت نوشتم و از وى درخواست شمارش تمامى ١۵۵ صندوق را نموده‌ام و ان‌شاءالله در جلسه بعدى مطرح و تصمیم نهایی جهت بازشماری اتخاذ خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان با بیان اینکه آقایان مرادى و ذوالقدر نیز در این زمینه همکارى‌ و همراهی لازم داشته‌اند و این نامه به امضای هر سه عضو هیأت عالی نظارت استان رسیده است، عنوان داشت: حق کاندیداهاى معترض است که به اعتراض آنها رسیدگى شود و قول می‌دهم تا حصول نتیجه دست‌بردار نخواهم بود تا ان‌شاءالله همه کاندیداها به‌طور عادلانه به حقوق خودشان دست یابند.

هاشمى در پاسخ به سؤوال خبرنگار فارس در خصوص نامه‌ای از سوی فرماندارى بندرعباس مبنی بر تأئید انتخابات نیز گفت: فرمانداری‌ها مؤظفند طبق اعلام هیأت مرکزی، اعضای شوراها را اعلام کنند و در تهران نیز چنین اتفاقی افتاد که گویا با تصمیم هیأت مرکزی قرار است ۱۴ صندوق پایتخت نیز بازشماری شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *