آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

به اخباری نیاز داریم/ در سایپا خانه تکانی انجام دادیم

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال سایپا گفت: اخباری با باشگاه قرارداد دارد و عضوی از سایپا است و ما به او نیاز داریم.

بازخبر / بهزاد غلامپور  در مورد شرایط تیم فوتبال سایپا در اردوی سرعین اردبیل اظهار داشت: خوشبختانه همه چیز طبق روال پیش می‌رود. تمرینات سنگین بدنسازی را انجام می‌دهیم و امیدوار هستیم از این اردو با آمادگی کامل بیرون بیاییم.
وی ادامه داد: خدا را شکر امسال نسبت به ۲ سال قبل شرایط بهتری داریم، از همان ابتدای فصل تیم را در اختیار گرفتیم و کارها را انجام می‌دهیم. زمانی که سایپا را تحویل گرفتیم تیم را جوان کردیم و به نوعی یک خانه تکانی بزرگ انجام دادیم.
مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال سایپا در خصوص آخرین وضعیت محمدرضا اخبار هم گفت:‌ اخباری با باشگاه قرارداد دارد و عضوی از سایپا است و ما به او نیاز داریم. با حضور اخباری مشکلی بابت دروازه نداریم.
غلامپور در مورد حامد لک هم اظهار داشت: اختیار لک دست خودش است، او بازیکن آزاد است که می‌تواند برای آینده‌اش هر تصمیمی بگیرد. در کل با حضور اخباری، فلاح‌زاده و یک دروازه‌بان جوان مشکلی بابت این منطقه نداریم.
پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *