آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

شاه ماهی استقلال از دست منصوریان لیز خورد

حضور تعداد زیادی مهاجم در لیست استقلال به این معناست که مرتضی تبریزی یکی از اهداف اولیه استقلالی‌ها در فصل نقل و انتقالات دیگر شانسی برای آبی پوش شدن ندارد.

بازخبر / استقلالی‌ها دو خرید ابتدایی خود در فصل نقل و انتقالات را به جذب مهاجمان جدید و تکنیکی اختصاص دادند تا خط حمله خود را برای لیگ هفدهم تقویت کنند.

منصوریان در کنار خرید این دو بازیکن جوان و با تجربه، به دنبال حفظ کاوه رضایی و البته جذب سجاد شهباززاده نیز هست. کاوه رضایی بهترین بازیکن استقلال در لیگ شانزدهم بود و شهباززاده نیز دو فصل پیش از آن یکی از بهترین گلزنان آبی پوشان بود تا با حضور این بازیکنان و البته ادامه حضور چهره‌هایی مانند محسن کریمی، خط حمله استقلال با ستاره‌ها و نام‌های بزرگی آرایش شود.

حضور این تعداد مهاجم در لیست استقلال به این معناست که مرتضی تبریزی یکی از اهداف اولیه استقلالی‌ها در فصل نقل و انتقالات دیگر شانسی برای آبی پوش شدن ندارد و در سال‌های آینده باید منتظر حضور او در استقلال باشیم. البته تمدیدنشدن قرارداد کاوه رضایی اتفاقی است که می‌تواند تبریزی را به استقلال نزدیک کند اما روند اتفاقات در هفته گذشته نشان می‌دهد که انتقال این بازیکن به استقلال منتفی است. منصوریان باید در فصل نقل و انتقالات بهترین انتخاب‌ها را داشته باشد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *