آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
امیر دریادار سیاری:

مقابله با دزدان دریایی برای حرکت چرخ اقتصادی کشور ادامه دارد

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران ماندگاری بالا در آب‌های آزاد را سبب خودکفایی در ساخت تجهیزات دانست و گفت: مقابله با دزدان دریایی به منظور حرکت چرخ اقتصادی کشور ادامه دارد.

بازخبر / از بندرعباس، و به نقل از روابط عمومی منطقه یکم نداجا، امیردریادار حبیب الله سیاری با حضور در مراسم محفل انس با قرآن کریم  در منطقه یکم امامت نداجا با بیان اینکه نیروهای مسلح محور اصلی تامین امنیت مرزهای زمینی، هوایی و دریایی هستند، اظهار داشت: برقراری امنیت در آب‌های آزاد، خلیج عدن و اقیانوس هند و همچنین مقابله با پدیده شوم دزدان دریایی به منظور چرخش چرخ اقتصاد کشور از مهمترین وظایف نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه تامین امنیت مرزها، منابع و منافع کشور را از مهترین وظایف نداجا دانست و بیان داشت: انجام وظیفه در راستای تامین امنیت کشور را از افتحارات خود و هم‌رزمانم در نیروی دریایی راهبردی  ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌دانم.

امیر دریادار سیاری گفت: امنیت سبب رشد، پیشرفت و تکامل در همه ابعاد می‌شود و کشور را در مسیر توسعه و بالندگی قرار می‌دهد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به نیازمندی‌هایی موجود در مسیر انجام ماموریت‌های نداجا یکی از این نیازمندی‌ها، را تجهیزات دانست و تصریح کرد: با توجه ماندگاری طولانی ناوگروه‌های نداجا در آب‌های آزاد بایستی به آن درجه از توانمندی دست یابیم که در  زمینه ساخت تجهیزات خودکفا باشیم.

امیردریادار سیاری به ظرفیت عظیم کارخانجات نداجا در بندرعباس به عنوان یک ظرفیت اشاره داشت و افزود: اقدام متخصصان و نیروهای توانمند داخلی در ساخت تجهیزات مورد نیاز  سبب افزایش  اقتدار و غرور ایران اسلامی است .

وی، تامین و ساخت تجهیزات را یک استراتژیک مهم خواند که نمی‌توان به راحتی وارد کشور کرد و ادامه داد: با شعار ما می‌توانیم تمام تجهیزات خود را در نیروی دریایی و باکمک تمام سازمان‌ها و دانشگاهیان می‌سازیم و در برابر هر تهدیدی ایستادگی می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: یکی دیگر از نیازمندی‌های ما  نیروی انسانی خدامحور با مشخصات متعهد، با اقتدار، نترس، با اعتماد به نفس، مومن و ولایی است که بتواند با ایمان و شجاعت و دانش خود با اقتدار در برابر هر تهدیدی بایستد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *