آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

با تشکیل صندوق حمایت از هنرمندان و روزنامه‌نگاران مسئله بیمه تا حد زیادی حل‌شده است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، تکریم اهالی فرهنگ و هنر را وظیفه ذاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و عنوان کرد: پس از تشکیل صندوق حمایت از هنرمندان و روزنامه‌نگاران مسئله بیمه این قشر تا حد زیادی مرتفع شده است.

بازخبر / مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، تکریم اهالی فرهنگ و هنر را وظیفه ذاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و عنوان کرد: پس از تشکیل صندوق حمایت از هنرمندان و روزنامه‌نگاران مسئله بیمه این قشر تا حد زیادی مرتفع شده است.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، علیرضا درویش نژاد در دیدار با فریدون دبیری، پیشکسوت روزنامه‌نگاری هرمزگان ضمن تأکید بر حفظشان و جایگاه هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر، اظهار کرد: نقش بی‌بدیل روزنامه‌نگاران در ارتقای سطح فرهنگ استان بسیار برجسته و شایسته تقدیر است.

وی به تاریخ روزنامه‌نگاری استان اشاره کرد و افزود: حدود نیم‌قرن از فعالیت مستقیم روزنامه‌نگاران و مطبوعات استان می‌گذرد اما بر اساس مستندات تاریخی مطالبه گری مردم هرمزگان از طریق مطبوعات کشوری به سال‌ها قبل‌تر برمی‌گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به بهبود وضعیت روزنامه‌نگاران در استان پرداخت و خاطرنشان کرد: با تشکیل صندوق حمایت از هنرمندان و روزنامه‌نگاران مسئله بیمه این قشر تا حد زیادی حل‌شده است.

درویش نژاد رسیدگی به هنرمندان کم‌بضاعت و نیازمند را از وظایف اصلی و ذاتی فرهنگ و ارشاد دانست و بیان کرد: با توجه به تنگناهای اعتباری تا جایی که امکان داشته است رسیدگی لازم به این قشر صورت پذیرفته است و پیگیر هستیم تعداد بیشتری از هنرمندان مشمول دریافت مستمری از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شوند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *