آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

به دنبال حمایت سازمان‌دهی شده از تیم فوتسال آذرخش هستیم

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان بر حمایت مجموعه استان از تیم فوتسال آذرخش تأکید کرد.

بازخبر / معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان بر حمایت مجموعه استان از تیم فوتسال آذرخش تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، بهروز اکرمی در جمع اعضای باشگاه تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با تأکید بر ضرورت حمایت از تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در مسابقات لیگ برتر کشور، تصریح کرد: این تیم به‌نوعی به همراه تیم‌های فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس تنها سهمیه‌های استان در رقابت‌های لیگ برتر کشور هستند که ضرورت حمایت از آن‌ها نیز احساس می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در لیگ برتر و برشدن سالن ۲۵۰۰ هزارنفری خود مزیتی مهمی برای هرمزگان است، اضافه کرد: اینکه جوانان علاقه‌مند دو ساعت از وقت خود را در سالن ورزشی گذرانده و هیجان و انگیزه خود را در این سالن تخلیه کنند خود نگاه مثبتی است که می‌توان تأثیرات حضور این تیم در لیگ برتر فوتسال داشت.

اکرمی با اشاره به اینکه در این فصل به دنبال حمایت سازمان‌دهی شده از تیم آذرخش هستیم، ادامه داد: در هفته آینده جلسه‌ای با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس هیئت فوتبال استان و اعضای هیئت‌امنای باشگاه آذرخش بندرعباس برگزار و در این جلسه تصمیمات نهایی گرفته خواهد شد تا در این فصل این تیم با کمترین مشکل راهی مسابقات لیگ برتر شود و باعث افتخار تمامی مردم هرمزگان باشد.

معاون استاندار هرمزگان در پایان از هواداران این تیم خواست با حمایت‌های خود زمینه‌ساز موفقیت‌های آذرخش بندرعباس در لیگ برتر را رقم بزنند.

به گزارش ایسنا، در این جلسه هومن رفیعی(مدیرعامل باشگاه آذرخش بندرعباس) و عباس روزپیکر(سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس) به بیان مشکلات و راهکارهای لازم در جهت بررطرف شدن مشکلات پرداختند.

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *