آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
الگماینر؛

تهران با موشک های خود به جنگ دولت ترامپ رفت

در حالیکه ترامپ در اولین سفر خود به خارج از مرز های ایران در مورد ایران و برنامه های تهدید آمیز آن هشدارهایی را با همتایان خود به نمایش گذاشت، رهبران ایران و مقامات نظامی آن، روند مبارزه گونه خود را ادامه داده و بیان کردند که برنامه موشکی ایران کند نخواهد شد.

بازخبر / پایگاه آمریکایی الگماینر و وب سایت شبکه فاکس نیوز در گزارشی به افزایش برنامه موشکی ایران و صحبت های مقامات سپاه ایران پرداختند و نوشتند: ایران با موشک های خود کاملا به مبارزه با دولت ترامپ پرداخت و واکنش شدیدی را به برخی از تهدیدها و اقدامات اخیر در کشورهای همسایه نشان داد.

پایگاه آمریکایی الگماینر در گزارش خود نوشت: سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در صحبت های اخیر خود به ادامه روند موشکی ایران و پیشرفت در زمینه ارتقا موشک های بالستیک سخن گفته است. وی همچنین با صراحت کامل بیان داشته است که ایران همچنان برنامه های دفاعی خود را ارتقا می بخشد. این در حالیست که در دیدار اخیر وزیر امور خارجه عربستان با وزیر امور خارجه آمریکا از رئیس جمهور حسن روحانی خواسته شده بود که آزمایش های موشکی ایران متوقف شود.

وب سایت شبکه فاکس نیوز نیز در این باره نوشت: مقامات سپاه ایران با صراحت بیان کرده اند که برنامه موشکی ایران نه تنها کند نمی شود بلکه ارتقا نیز پیدا خواهند کرد.

فاکس نیوز در ادامه نوشت: در حالیکه ترامپ در اولین سفر خود به خارج از مرز های ایران در مورد ایران و برنامه های تهدید آمیز آن هشدارهایی را با همتایان خود به نمایش گذاشت، رهبران ایران و مقامات نظامی آن، روند مبارزه گونه خود را ادامه داده و بیان کردند که برنامه موشکی ایران کند نخواهد شد. ایران حتی اعلام کرده است که سومین کارخانه تولید موشک ایران که در زیر زمین است، در سال های اخیر ساخته شده است.

 

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *