آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
گزارش ویژه از منطقه سردشت بشاگرد استان هرمزگان

بی سواد کور است / حرف دل ما را به اطلاع مقام معظم رهبری برسانید

کاندیداهایی که در دوره تبلیغات انتخابات وعده هایی دادید، ما فقط یک جاده و امکانات اولیه زندگی می خواهیم.

بازخبر / طی سفر کوتاه مدت انجام شده به روستای دور افتاده در استان هرمزگان به نام سردشت از توابع شهرستان بشاگرد، شاهد محرومیت هایی شدیم که به واقع زندگی مردم به سختی می گذرد. مردمانی که داد در دل دارند و تواضع در زبان ولی تا به کی می توان چشم برهم گذاشت و گفت این نیز می گذرد. کودکان بیمار و زنان بارداری که هیچ امنیت جانی ندارند. مردم برای رسیدن به اولیه ترین امکانات درمانی باید کیلومترها بروند . بخشی از درد و دل پدری که کودکی مبتلا به تالاسمی دارد و نمی داند دیگر چگونه دردش را به کی بگوید. آرزوی این مرد یک جاده هموار است که حداقل بتوانند از محل زندگیشان به مکانی برای دریافت امنیت گذر کنند.

سحر نبی زاده / آژانس بانوان هنرمند

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

2 نظر برای “بی سواد کور است / حرف دل ما را به اطلاع مقام معظم رهبری برسانید”

  1. شهروند خبرنگار گفت:

    ریاست محترم آموزش وپروش به داد مردم مناطق محروم برسید.
    آقای رئیس جمهور گزارش می دهد که ما هیچ جای مناطق محروم نداریم که نیازمند توسعه مدارس و بهداشت هستند : چرا مردم بشاگرد این این چیزهای که شما بیان میکنید محروم هستند.

    مردم توسعه علمی و رفاهی را می خواهند, نه وعده .......

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
  2. شهروند بشاگردی گفت:

    مسولان نظام و دولت به داد مردم برسید همانطور که بنیان گذار نظام رهبر کبیر انقلاب حضرت آیت الله خمینی(ره) بارها عنوان کردند که به داد زاغه نشینان برسید.
    برای حفظ نظام و استقلال حکومت با ید از محرومین دفاع کرد که مردم از این روند نظام خروج نشوند و باعث تنزل سیستم نشود که منافقین نتوانند براحتی بدلیل فقر محرومیت مردم را از دین مبین اسلام زده کنند.
    لازم است مسولان دولتی و حکومتی به داد مردم برسند نه که با وعده ... بلکه با عمل.....

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *