آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
تعرض به شیعیان مدافع مرجعیت در بحرین؛

هشدار دستگاه دیپلماسی ایران؛ خطای محاسباتی آل‌خلیفه

ماه‌هاست خانه شیخ عیسی قاسم از سوی نیروی نظامی آل خلیفه محاصره شده است و شیعیان این کشور برای جلوگیری از تعرض به این روحانی برجسته، شبانه‌روز در این منطقه تحصن کرده‌اند.

بازخبر /سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حمله نیروهای امنیتی بحرین به معترضان در منطقه «الدراز» و ورود به حریم منزل آیت الله شیخ «عیسی قاسم» روحانی برجسته این کشور را به‌شدت محکوم کرد.

«بهرام قاسمی» گفت: حکومت بحرین با حمله به منطقه الدراز و یورش به منزل فقیه عالیقدر آیت الله شیخ عیسی قاسم و به خاک و خون کشیدن ده ها نفر از معترضان بی دفاع و مسالمت جو، بیش از گذشته وضعیت موجود در این کشور را پیچیده کرد.

قاسمی حمله امروز نیروهای امنیتی به معترضان و منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم در منطقه الدراز را خطای محاسباتی حکومت (آل خلیفه) توصیف کرد و افزود: تشدید سرکوب و در پیش گرفتن رویکردهای طائفه‌ای و مذهبی علیه مردم بحرین به حل بحران در این کشور کمکی نمی کند و روند مسالمت آمیز اعتراض ها را منحرف می کند.

سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر جایگاه ممتاز دینی، مذهبی و سیاسی آیت الله شیخ عیسی قاسم بین مسلمانان، نسبت به هرگونه تعرض به وی هشدار داد و مسئولیت عواقب آن را بر عهده دولت بحرین دانست.

وی به دولت بحرین توصیه کرد به جای تکیه بر حمایت برخی طرف های خارجی برای تقابل با رهبران دینی و سیاسی و مطالبات مشروع مردم، رویکرد امنیتی و پلیسی را کنار گذاشته و راهکار سیاسی و گفتگوی ملی را در پیش گیرد و با اعتماد به مردم خویش زمینه حل بحران را فراهم کند.

ماه‌هاست خانه شیخ عیسی قاسم از سوی نیروی نظامی آل خلیفه محاصره شده است و شیعیان این کشور برای جلوگیری از تعرض به این روحانی برجسته، شبانه‌روز در این منطقه تحصن کرده‌اند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *