آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

چه چیزی روحانی را ضربه فنی کرده است!

هرچند روحانی همچنان در نظرسنجی های پیشتاز است اما باید گفت اوضاع پیچیده شده است و به نظر می رسد تا روز جمعه کار برای روحانی سخت تر شود.

بازخبر / پایگاه خبری-تحلیلی وایر (thewire) در گزارشی به حساس شدن رقابت انتخاباتی ایران اشاره کرده و در ادامه گزارش خود به این نکته اشاره کرد که رقیب اصلی روحانی، اصولگرایان نیستند.

این پایگاه خبری می نویسد: رقیب اصلی روحانی در حقیقت اصولگرایان و شخص ابراهیم رئیسی نیست، بلکه رقیب روحانی اقتصاد ایران است. هرچند روحانی همچنان در نظرسنجی های پیشتاز است اما باید گفت اوضاع پیچیده شده است و به نظر می رسد تا روز جمعه کار برای روحانی سخت تر شود.

با نگاهی به مشکلات مردم ایران و سوالات ابتدایی از مردم ایران، کاملا مشخص است که همه مردم درگیر مشکلات اقصادی هستند.

روحانی کسی بود که با وعده های اقتصادی به میدان آمد و بسیاری از مردم خواهان رفع تحریم های اقتصادی بودند. اکنون هم تنها قشر مرفه جامعه هستند که به شدت حامی آقای روحانی هستند.

این منبع هندی افزود: اقتصاد می توانست برای روحانی پاشنه آشیل مهمی باشد و خود او نیز میدانست اقتصاد برگه برنده است. اما همچنان باید گفت مردم ایران با مشکلات اقتصادی بزرگی روبرو هستند و همچنان بسیاری از تحریم ها به قوت خود باقی هستند

در حال حاضر عموم رای دهندگان ایران نگرانی اولشان اقتصاد ایران و وضعیت اقتصاد خانواده هایشان است که این امر می تواند برای روحانی مشکل ساز شود.

وایر در پایان نوشت: از طرفی با روی کار آمدن ترامپ کار سخت تر شد و تنش میان ایران و آمریکا افزایش یافت. روحانی همچنان از ادامه مذاکرات حتی مذاکره در موارد غیر هسته ای حرف میزند در حالی که به نظر می رسد ترامپ قصد دارد تحریم های ایران را افزایش دهد.

 

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *