آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

هومن رفیعی بندری : آغاز تمرینات تیم فوتسال آذرخش از اوایل خرداد/تداوم حضور روزپیکر روی نیمکت نارنجی‌پوشان

تمرینات تیم فوتسال آذرخش بندرعباس جهت حضور در لیگ برتر فوتسال کشور با هدایت عباس روزپیکر از اوایل خردادماه آغاز می‌شود.

بازخبر /تمرینات تیم فوتسال آذرخش بندرعباس جهت حضور در لیگ برتر فوتسال کشور با هدایت عباس روزپیکر از اوایل خردادماه آغاز می‌شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آذرخش بندرعباس در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، با اعلام این خبر افزود: فصل گذشته باوجود مشکلات فراوان و متعدد توانستیم با همت کادرفنی و بازیکنان و حمایت هواداران تیم فوتسال آذرخش بندرعباس را در لیگ برتر حفظ کنیم.

هومن رفیعی بندری با بیان اینکه تیم فوتسال آذرخش اکنون پرهوادارترین تیم ورزشی در استان هرمزگان است، تصریح کرد: امید مردم و هواداران هرمزگانی به تیم فوتسال آذرخش بندرعباس است که بتواند در لیگ برتر فوتسال کشور حضوری پرقدرت و آبرومندانه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه قصد داریم در این فصل برخی از بندهای اساسنامه را تغییر دهیم تا در این فصل با مشارکت بخش خصوصی و حمایت مسئولان ذی‌ربط از لحاظ مالی و درآمدی وضعیت این باشگاه سر و سامان یابد، اضافه کرد: نباید باشگاه آذرخش در استانی مانند هرمزگان به عنوان دروازه اقتصادی کشور این روزها دچار مشکلات مالی باشد و برای این امر نیازمند برنامه‌ریزی قوی و اصولی هستیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آذرخش بندرعباس در با بیان اینکه برای رسیدن به جایگاه مطلوب باید تلاش شبانه‌روزی کرد، خاطرنشان کرد: امیدواریم در این فصل با همت اعضای هیئت‌مدیره در این مسیر گام برداریم تا در فصول آتی شاهد خودکفایی مالی باشیم.

رفیعی بندری در خصوص وضعیت کادر فنی این تیم در فصل آینده اظهار کرد: همچون سال‌های گذشته به عباس روزپیکر اعتماد کرده‌ایم و امیدواریم همچون فصول گذشته این مربی بادانش و کاربلد بتواند این تیم را در مسیر از پیش تعیین‌شده هدایت کند.

وی با بیان اینکه صحبت‌های اولیه در خصوص جذب نفرات موردنیاز کادر فنی صورت گرفته است، اضافه کرد: تیم فوتسال آذرخش از لحاظ مالی با بسیاری از تیم‌های دیگر قابل قیاس نیست و هیچ‌گاه نمی‌تواند با تیم‌های همچون تأسیسات دریایی، دبیری تبریز و گیتی پسند اصفهان برابری کند اما قصد داریم در حد توان نفرات موردنیاز کادر فنی را به تیم اضافه کرده تا در کنار بازیکنان فصل گذشته تیمی بسازیم که در این فصل هدفش کسب مقامی در میانه بالایی جدول باشد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آذرخش بندرعباس در پایان از تلاش‌ها و همدلی کادر فنی و بازیکنان این تیم در فصل گذشته تقدیر کرد و افزود: امیدواریم در این فصل تماشاگران همچون فصل گذشته در کنارمان باشند و بتوانیم در این مسیر سخت با موفقیت گام برداریم و دل هواداران را شاد کنیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *