آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

نامزد اصلح را باید از طریق برنامه ها شناخت/ برآیند دولت تدبیر و امید را مفید می‌دانم

عضو هیئت‌علمی دانشگاه هرمزگان گفت: نامزد اصلح را باید از طریق برنامه ها و همچنین نیروهایی که درستاد آنها فعالیت می کنند،شناخت.

بازخبر /عضو هیئت‌علمی دانشگاه هرمزگان گفت: نامزد اصلح را باید از طریق برنامه ها و همچنین نیروهایی که درستاد آنها فعالیت می کنند،شناخت.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، محمود رئوفی در مناظره انتخاب اصلح که به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه هرمزگان برگزار شد، عنوان کرد: کارآمدترین فرد برای ریاست جمهوری را باید با استفاده از ارائه برنامه ۶ نامزد که از طریق مطبوعات، رسانه‌ها و فضای مجازی منعکس می‌شود از لحاظ فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی انتخاب کرد.

وی ادامه داد: گذشته نامزدها و کارآمدی‌های آن‌ها در سمت‌های قبلی‌شان و افرادی که در ستادهای آن‌ها فعالیت دارند در شناخت نامزد اصلح می‌تواند تأثیرگذار باشد.

رئوفی افزود: با توجه به فضا باید فردی که در سیاست داخلی توانمندتر است و با جهان نیز ارتباط خوبی را داشته باشد انتخاب کرد.

وی با بیان اینکه دولت‌ها مکمل یکدیگرند، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید مانند هر دولت دیگری در انقلاب اسلامی رویه‌های مثبت و منفی‌ای داشته است.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه هرمزگان اظهار کرد: من با صحبت‌های برخی از نامزدها در برنامه مناظرات موافق نیستم، آن‌ها به‌جای اینکه از برنامه‌های خود بگویند به دنبال تخریب رقیب و زدن ریشه‌های نظام هستند.

وی بیان کرد: رویه مثبت دولت آقای روحانی در مسائل بین‌الملل برجام را به نتیجه رساند و برجام یک اراده حاکمیتی است که از سال ۹۱ به دستور رهبری صورت گرفته است و نامزدها نباید آن را زیر پا گذارند.

این فعال سیاسی  با بیان اینکه منکر خدمات دولت قبلی نیستم و در مناظرات نیز نباید تخریب آن دولت صورت پذیرد، اضافه کرد: یکی از طرح‌هایی که در دولت تدبیر و امید انجام شد، طرح تحول سلامت بود که بسیار مفید بوده به نحوی که موجب رضایت بسیار زیاد اقشار محروم جامعه شده است.

وی همچنین با اشاره به فضای مثبت حاکم بر دانشگاهها به عنوان یکی دیگر از دستاوردهای های دولت روحانی گفت: در دولت نهم و دهم بیشتر جلسات در دانشگاه‌ها به نفع دولت بود ولی در حال حاضر فضا برای جلسات نقد دولت نیز فراهم‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: نرمش قهرمانانه‌ای که رهبری از آن نام می‌برد همین روشی بود که با آن برجام را پیش بردیم، به‌جایی رسیده بودیم که نفت به فروش نمی‌رسید و بازرگانی‌ صورت نمی‌گرفت و اگر مشکلاتی در برجام وجود دارد از بدعهدی‌های آمریکایی‌ها است و ما مسئولیت آن را بر عهده نداریم.

رئوفی تأکید کرد: اگر برجام نظر حاکمیت نبود به‌هیچ‌وجه نمی‌شد آن را انجام داد و به پیش برد که این سند افتخار دولت تدبیر و امید است.

وی در ادامه ابراز کرد: در حال حاضر دو جبهه در عرصه انتخابات با هم در رقابت هستند که سه نفر از آن‌ها نماینده جریان اعتدال و اصلاحات هستند و سه نفر دیگر نماینده اصولگرایان، اما دراین‌بین فقط دو نفر از کاندیداها برآمده از حزب هستند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی افزود: اگر کارآمدی هرکدام از جبهه‌های سیاسی را بخواهیم بسنجیم، آقای روحانی می‌تواند بهترین گزینه برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو باشد.

وی بیان کرد: در حال حاضر همه نگاه‌ها اقتصادی است که در آن باید هم فقرا و محرومین و هم قشر سرمایه دار کشور را دید و نباید دین را ابزاری برای رسیدن به اهداف سیاسی کرد.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: هم در جریان اصلاح‌طلب و هم اصولگرا مفسد وجود دارد ولی آدم‌های متدین نیز در میان آن‌ها هستند و باید این مشکلات را حل کرد.

وی در پایان گفت: اگر ایرادی از کسی می‌گیریم باید بدانیم خداوند ممکن است خود ما را نیز به آن درد مبتلا کند پس به کسی نباید اتهامی را وارد کنیم و در کل برآیند دولت تدبیر و امید را مفید می‌دانم زیرا توانایی‌های آن بیشتر بوده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *