آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

ساماندهی و مدیریت روابط خارجی یک ضرورت برای هرمزگان است

استاندار هرمزگان ساماندهی و مدیریت روابط خارجی را یک ضرورت برای استان هرمزگان دانست.

بازخبر / از بندرعباس، جاسم جادری عصر امروز در نخستین نشست شورای راهبردی، مدیریت و هماهنگی روابط خارجی استان هرمزگان با بیان اینکه ساماندهی و مدیریت روابط خارجی یک ضرورت برای استان هرمزگان است، عنوان کرد: هرمزگان استانی است که هیئت های خارجی بسیاری به این استان سفر می کنند و مراودات اقتصادی و تجاری بسیاری با خارج از کشور دارد.

وی ادامه داد: این شورا به ساماندهی این مراودات و ارتباطات خارجی در استان کمک می کند و دبیرخانه شورا باید در این زمینه فعال‌تر باشد و برنامه‌ریزی مناسب را داشته باشد.

استاندار هرمزگان افزود: پشتوانه قانونی برای مصوبات شورا باید داشته باشیم تا مصوبات ضمانت اجرایی داشته باشند.

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان هرمزگان نیز در این نشست، بیان داشت: دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه از سال ۹۱ در هرمزگان آغاز به کار کرد.

ولی‌الله محمدی افزود: سال گذشته دو دفتر صدور روادید در فرودگاه بین المللی بندرعباس و بندر شهید باهنر بندرعباس افتتاح شد که تحرک جدیدی را در بخش ارتباطات خارجی استان ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: در شش ماهه دوم سال گذشته ۱۹ هیئت خارجی به استان هرمزگان سفر کردند.

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان هرمزگان اضافه کرد: اولویت ما در سال ۹۶ ساماندهی روابط خارجی در استان هرمزگان با محوریت تصمیمات این شوراست.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *