آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
نگاه رسانه هندی به سوابق اسحاق جهانگیری؛

نارضایتی از وضعیت اقتصادی/ جهانگیری کاندیدای نهایی می‌شود؟

… ممکن است نارضایتی عمومی از روحانی به علت وضعیت اقتصادی و تشدید رکود و بیکاری، موجب انتخاب جهانگیری به عنوان کاندیدای نهایی طیف موسوم به میانه رو شود.

بازخبر / پایگاه خبری-تحلیلی وایر (thewire) نگاهی داشته به سوابق اسحاق جهانگیری و علت حضور وی در رقابت های ریاست جمهوری ایران.

 این رسانه هندی نوشت: “اسحاق جهانگیری” معاون اول رئیس جمهور ایران که در رقابت های ریاست جمهوری شرکت کرده، چهره ای میانه رو است.

 وایر افزود: آقای جهانگیری بین سال های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۵ به عنوان وزیر صنعت و معدن مشغول به کار بوده است.

 جهانگیری همچنین نماینده دو دوره مجلس شورای اسلامی بوده و مدتی نیز به عنوان استاندار اصفهان فعالیت کرده است. وی از مؤسسان حزب کارگزاران سازندگی بود و هم‌اکنون عضو شورای مرکزی آن است.

 براساس این گزارش ورود جهانگیری در انتخابات در اصل به علت احتمال عدم احراز صلاحیت روحانی و برای تکمیل حلقه طیف موسوم به میانه رو در انتخابات ریاست جمهوری ایران بوده است.

  وایر از احتمال کنار کشیدن جهانگیری به نفع روحانی برای عدم شکسته شدن آرای طیف موسوم به میانه رو نوشته هرچند برخی گمانه زنی ها در نقطه مقابل قرار دارد و ممکن است نارضایتی عمومی از روحانی به علت وضعیت اقتصادی و تشدید رکود و بیکاری،  موجب انتخاب جهانگیری به عنوان کاندیدای نهایی این طیف شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *