آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
لس آنجلس تایمز؛

سکوت روحانی در برابر تهدیدات ترامپ

دولت ترامپ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری تهدیدات علیه ایران را افزایش داده، اما تنها با سکوت دولت روحانی روبرو شده است و به نظر می‌رسد که آن‌ها فعلا موج انتقادات خود از واشنگتن را متوقف کرده‌اند.

بازخبر / روزنامه آمریکایی لس آنجلس تایمز در گزارشی به انتخابات ایران و افزایش تهدیدات ترامپ و سکوت دولت ایران پرداخت و نوشت: در حالی که هر روز به انتخابات ریاست جمهوری ایران نزدیک و نزدیکتر می‌شویم، برخی آمارها حاکی از بهبود اوضاع انتخاباتی ایران دارند، ولی همچنان در این کشور بسیاری از منتقدان، مخالف رویه حسن روحانی می باشند.

منبع یادشده افزود: دولت ترامپ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری تهدیدات علیه ایران را افزایش داده، اما تنها با سکوت دولت روحانی روبرو شده است و به نظر می‌رسد که آن‌ها فعلا موج انتقادات خود از واشنگتن را متوقف کرده‌اند.

این روزنامه آمریکایی خاطرنشان کرد: وزیر امور خارجه ایالات متحده نیز در هفته جاری ایران را عامل ناامنی جهان خواند و خواستار افزایش فشارها به این کشور شد. خبرهایی نیز رسیده است که دولت ترامپ درصدد افزایش تحریم ها علیه تهران می باشد.

لس آنجلس تایمز همچنین نوشت: در حالی که بسیاری از تحریم های آمریکا علیه ایران در سال گذشته متوقف شدند[!] اما محدودیت های وزارت خزانه داری همچنان باقیست و اصولگرایان در ایران بر این باورند که برجام نتوانسته است مشکلات اقتصادی کشورشان را حل کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *