آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

کشف یک‌میلیون نخ سیگار قاچاق در بندرعباس

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: یک‌میلیون نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در بندرعباس کشف شد.

بازخبر / فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: یک‌میلیون نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در بندرعباس کشف شد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، سردار عزیز اله ملکی عنوان کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در ادامه طرح‌های پاک‌سازی نقاط آلوده و اشراف اطلاعاتی بر محورهای اصلی و فرعی استان هرمزگان شب گذشته حین گشت زنی دریکی از محورهای صعب‌العبور پشت ایستگاه بازرسی شهید میرزایی بندرعباس به چهار دستگاه خودرو که در حال تردد بودند مشکوک شدند .

وی افزود: پس از تعقیب و مراقبت‌های لازم مأموران به خودروها دستور توقف دادند که رانندگان بدون توجه به‌فرمان پلیس و علائم بازدارنده اقدام به فرار کردند، پس از تعقیب و گریز طولانی با توجه به‌سرعت عمل مأموران در یک عملیات ضربتی  خودروها متوقف و ۶ نفر دستگیر شدند .

این مقام انتظامی استان خاطرنشان کرد: در بازرسی  دقیق از خودروها، یک‌میلیون نخ انواع سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۱ میلیارد ریال کشف شد.

سردار ملکی مبدأ بارگیری خودروها را بندرعباس و مقصد انتقال محموله‌های قاچاق را استان فارس اعلام و تصریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *