آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
مزایای آموزش از راه دور را بدانیم

آموزش غیرحضوری و صرفه جویی در زمان!

زمان از آنچه که ما فکر می کنیم سریع تر می گذرد و به خوبی می توان معنی ضرب المثل زمان طلاست را درک کرد.آموزش در طول زمانِ نه چندان دوری تغییر و تحول زیادی داشته است!

بازخبر.زمان از آنچه که ما فکر می کنیم سریع تر می گذرد و به خوبی می توان معنی ضرب المثل زمان طلاست را درک کرد .آموزش در طول زمانِ نه چندان دوری تغییر و تحول زیادی داشته است!

در گذشته پدربزرگ های ما مجبور بودند به مکتب بروند تا بتوانند سواد خواندن و نوشتن را فرا بگیرند،چه بسا مکتب در نزدیکی محل زندگی آن ها نبود و برای کسب علم تا دور دست ها می رفتند. در زمان پدران ما مکتب به مدرسه تغییر شکل داد که مدرسه مزیت در دسترس تر بودن را نسبت به مکتب داشت . در زمان حال روند اموزش به کلی تغییر کرده و برای علم اموزی نیازی به رفتن به مکان خاصی ندارد و می توان از راه دور به کسب علم پرداخت.

اموزش از راه دور یا اموزش غیر حضوری بهترین نوع اموزش است چرا که مزیت های بی شماری نسبت به اموزش حضوری دارد که در زیر چند مزیت را با هم مرور می کنیم :

مزیت آموزش از راه دور

مزیت آموزش حضوری

آموزش در هر زمان و مکان

آموزش در یک مکان و زمان خاص

آموزش بدون پیش نیازهای یکسان

گذراندن الزامی دروس پیش نیاز

این دوره ها شهریه کمتری نسبت به دوره حضوری دارند

این دوره ها شهریه ی بالایی دارند

انتخاب سرعت و روال آموزش با توجه به نیاز های فردی

مدت زمان طولانی و صرف وقت زیاد

آموزش فردی در کنار یادگیری مشارکتی

سرعت آموزش بر اساس دانشجویان هر کلاس

شروع دوره بلافاصله پس از ثبت نام

شروع دوره در تاریخ مشخص شده

امکان تکرار مشاهده ویدئو آموزشی

امکان تکرار اموزش وجود ندارد

مزایا اموزش از راه دور

از مزایای اموزش از راه دور میتوان گفت که در هر حال چه در تاکسی ، تخت خواب ، بیرون از خانه و هر جای دیگری اموزش را میتوان فراگرفت و در هر ساعتی از شبانه روز که ما مایل باشیم . هزینه سنگین ، زمان و مکان از این سیستم اموزشی حذف می شود چرا که در اموزش حضوری علاوه بر هزینه کلاس ها و ساعت و روز کلاس ، باید زمان خود را برای رفت و آمد به کلاس هم صرف می کردیم.

با توجه به مقایسه بالا اموزش حضوری و غیر حضوری می توان درک کرد که چرا اموزش غیر حضوری بهترین شکل اموزش است.

سیستم سیتاس با دارا بودن ایده های خلاقانه در جهت ارتقای کسب وکارها می تواند به مجازی سازی و هوشمندانه کردن سیستم آموزشی کمک کند تا بروزترین روش ها را پیاده سازی کند.برای اطلاع از پکیج های سیتاس با شماره  ۳۳۶۸۷۴۷۲- ۰۷۶ طی روزهای شنبه تا پنج  شنبه از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۷ عصر تماس حاصل فرمایید.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *