آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
برندهای پوشاک آقایان را بشناسید.

معرفی ۴ برندمشهور ایرانی در زمینه پوشاک آقایان و راهنمای خرید

این روزها در میان ما ایرانی ها ، پوشیدن لباس هایی با برندهای معروف اهمیت ویژه ای دارد. پوشیدن مارک های معروفی همچون ابرکرومبی ، D&G ،آدیداس و برند های دیگر جزو اولویت های بسیاری از مردم شده است.

برند-ایرانی-پوشاک-اقایان

بازخبر/می توان به جرات گفت که بسیاری از محصولات برند های خارجی که در ایران توضیع می گردد با وجود قیمت های کلان ، تقلبی یا محصولات درجه پایین هستند . برندهای ایرانی در همین زمینه در حال تولید محصولاتی با کیفیت بهتر و قیمتی مناسب تر هستند. مسلما برخی از برندهای ایرانی ، به قدری معروف هستند که اعتبار بیشتری برای یک برند پوش به ارمغان می آورند. در این مطلب به معرفی ۴ برند ایرانی در زمینه پوشاک آقایان می پردازیم.

این روزها در میان ما ایرانی ها ، پوشیدن لباس هایی با برندهای معروف اهمیت ویژه ای دارد. پوشیدن مارک های معروفی همچون ابرکرومبی ، D&G ،آدیداس و برند های دیگر جزو اولویت های بسیاری از مردم شده است.می توان به جرات گفت که بسیاری از محصولات برند های خارجی که در ایران توضیع می گردد با وجود قیمت های کلان ، تقلبی یا محصولات درجه پایین هستند . برندهای ایرانی در همین زمینه در حال تولید محصولاتی با کیفیت بهتر و قیمتی مناسب تر هستند. مسلما برخی از برندهای ایرانی ، به قدری معروف هستند که اعتبار بیشتری برای یک برند پوش به ارمغان می آورند. در این مطلب به معرفی ۴ برند ایرانی در زمینه پوشاک آقایان می پردازیم.

هاکوپیان-سیتاس

هاکوپیان

حالا دیگر هاکوپیان نزدیک به چهار دهه است که پوشاک مردان ایرانی را تأمین می‌کند. شاید جالب باشد بدانید این برند ایرانی در زمینه مواد اولیه، تکنولوژی مدرن طراحی و دوخت و سایر جزئیات فنی مورد تأئید کارشناسان بین‌المللی قرار گرفته است. جایزه بین‌المللی طلائی آمریکا برای کیفیت و برتری در سال ۲۰۰۳، دو جایزه بین‌المللی برای پرستیژ تجاری در سال ۲۰۰۱، یازده جایزه بین‌المللی خوشنام‌ترین شرکت در سال ۲۰۰۱، چهارده جایزه جهانی برای کمال مطلوب در عملکرد سازمان در سال ۲۰۰۶ و جوایز متعدد دیگر در حوزه‌های متنوع دیگر از افتخارات هاکوپیان به‌حساب می‌آیند.
برای خرید کت و شلوارهای بسیار رسمی و استاندارد بهتر است مردان میانسال این برند را انتخاب کنند. هرچند این برند، واحد جوانان با نمونه‌های جوان‌پسند هم دارد.

 گراد-سیتاس

● گراد

هنوز چیزی از تأسیس این برند نگذشته است ولی حالا دیگر خیلی از مردان ایرانی نام گراد را می‌شناسند و با کت و شلوارهایش آشنا هستند. خیلی‌ها می‌دانند که برای خرید یک کت و شلوار ساده و شیک می‌توانند با خیال راحت به گراد اطمینان کنند. نمونه‌های متنوع برای جوانان و مردان میانسال و حتی مسن و سایز بالا، به خوبی این نام را به‌خاطر مردان ایرانی سپرده است. علاوه‌بر کت و شلوار، این برند، بخش‌های دیگر پوشاک آقایان را هم تولید می‌کند. گراد با این‌که هنوز چند سالی بیشتر نیست که به جمع برندهای داخلی اضافه شده ولی خوشنام است.

ماکسیم-سیتاس

● ماکسیم

نزدیک به سی سال است که این برند، لباس‌ها و لوازم جانبی مردانه شیکی را طراحی می‌کند. ویژگی اصلی این برند این است که لباس‌هایش به روز است و متناسب با نیاز مخاطبان پیش می‌رود. طرح‌های روز اروپائی و رقابت با برندهای جهانی، از اصلی‌ترین اهداف این برند است. اگر به دنبال کت و شلوارهایی با ظاهری به روز، خاص و متفاوت هستید، بهتر است سراغ ماکسیم را بگیرید. نمونه‌های اصلی هر فصل ماکسیم برای مردان جوان و میانسالی پیشنهاد می‌شود که دوست دارند در کنار رسمیت، کمی هم فانتزی باشند. از طرف دیگر لوازم جانبی این برند، تنوع زیادی دارد.

 برندسازی-سیتاس

● ایکات

پژمان بازغی، مانکن این برند، توانست ایکات را به خیلی‌ها معرفی کند. حالا دیگر خیلی‌ها با دیدن پژمان بازغی در قد و قواره یک بازیگر، باز هم به یاد کت و شلوارها و تی‌شرت‌ها و پیراهن‌هایی می‌افتند که از برند ایکات تن او دیده‌اند. ایکات را بیشتر جوان‌ها می‌پسندند زیرا نمونه‌های فانتزی و اسپرت را هم در ویترینش می‌یابند. این برند، رنگ‌های روشن و شاد را وارد بازار کت و شلوار کرده و نمونه‌های نخی و کتانش خیلی مورد استقبال جوان‌هاست.سیتاس

پسندیدم(6)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *