آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

تمهیدات ویژه برای روز پایانی نام نویسی داوطلبین انتخابات شوراها در هرمزگان

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان به ارائه آخرین آمار ثبت نامی داوطلبین در ششمین روز ثبت نام از داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پرداخت.

بازخبر / منطقه خلیج فارس، افزود: در ششمین روز از مهلت نام نویسی داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا این لحظه ۵ هزار و ۲۱۱ نفر در سراسر استان اقدام به نام نویسی کرده اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۵۲۰ نفر در شهر و ۴ هزار و ۶۹۱ نفر در روستاها نام نویسی کرده اند، اظهار کرد: از تعداد داوطلبین شهری ۶۵ نفر خانم و ۴۵۵ نفر مرد و از داوطلبین روستایی ۳۲۸ نفر خانم و ۴ هزار و ۳۶۳ نفر مرد هستند.

اکرمی با اشاره به اینکه فردا آخرین مهلت نام نویسی از داوطلبین در ستاد های انتخابات فرمانداری ها و بخشداری هاست، اضافه کرد: از تمامی داوطلبین می خواهم که نام نویسی خود را به ساعات پایانی موکول نکنند گرچه تمهیداتی برای روز پایانی در نظر گرفته شده است که بتوانیم پاسخگوی حجم بالای داوطلبین باشیم و حتی احتمال تمدید ساعت نام نویسی وجود دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *