توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
در دوحه هستیم تا نتیجه بگیریم

کی‌روش: از قطر اطلاعات کامل داریم/ باید بازی جوانمردانه‌ای ببینیم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ا اینجا هستیم که نتیجه بگیریم و به موفقیت برسیم.

بازخبر / کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار قطر – ایران اظهار داشت: خوشحالم در قطر هستیم باید بگویم دیدار مهمی با این تیم داریم. ما اینجا هستیم که نتیجه بگیریم و به موفقیت برسیم. ما می‌خواهیم رؤیای رسیدن پیاپی به جام جهانی را محقق کنیم و به این خوشحالی برسیم.
وی در مورد اینکه آیا قطری‌ها برای بازی با ایران باز بازی می‌کنند؟، گفت: ما به خوبی قطر، مربی، سیستم و تفکر آنها را می‌شناسیم. ما عجله‌ای نداریم و فرصت باقی است و این قطر است که باید عجله کند. می‌دانیم آنها هفته‌هاست در اردو هستند و به همین دلیل به خوبی آماده‌اند. اینکه آنها باز بازی می‌کنند یا نه، دقایقی بعد از شروع بازی مشخص خواهد شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سؤال که جو بازی با توجه به بازی رفت چطور خواهد بود، خاطرنشان کرد: آن اتفافات برای گذشته است. ناظر بازی و داور گزارش دادند و هر دو تیم متضرر شدند و درس گرفتند. باید بازی جوانمردانه‌ای از هر دو تیم شاهد باشیم. هر دو تیم بازیکنان خوبی دارند که در قطر تاباتا، سباستین، هایدوس و … هستند و در ایران جهانبخش، سردار (آزمون)، انصاری‌فرد و قوچان‌نژاد هستند.

کی‌روش در مورد شرایط تیم ملی قطر هم عنوان کرد: ما اطلاعات کامل داریم. از فوساتی تا بازیکنان قطر، همه را می‌شناسیم. یک مربی در سه چهار ماهه نمی‌تواند معجزه کند، اما بازیکنان آنها از جمله هایدوس، سباستین، مجید و تاباتا را می‌شناسیم و اطلاعات کامل را درباره آنها داریم.وی در پاسخ به سؤال خبرنگار قطری گفت: مسلماً بازی سختی خواهیم داشت و هر دو تیم دنبال برد هستند، اما انتظار داریم اگر شما درباره برد احتمالی صحبت می کنید از برد ایران بگویید. ما یک هدف داریم که در ۹۰ دقیقه بهترین باشیم و هر وقت اینطور بوده به برد رسیدیم و از برد مطمئن بودیم. هرچند فردا بازی دو تیم خوب است.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به صحبت‌های خورخه فوساتی پیش از دیدار قطر – ایران درباره اینکه چرا کی‌روش درباره ملیت بازیکنان قطر صحبت می‌کند، اما راجع به ملیت بازیکنان پرتغالی چیزی نمی‌گوید،‌ اظهار داشت: وقتی من راجع به چنین مسئله‌ای صحبت نکردم نیازی نیست که پاسخی هم به فوساتی بدهم و بگذارید او هر چیزی می‌خواهد بگوید. باید بگویم حرفی در دهان من نگذارید!

کی‌روش در مورد اتفافات پایان بازی رفت ایران – قطر که تغییرات در ترکیب ایران پیروزی را رقم زد و آیا این بار هم چنین اتفاقی رخ می‌دهد یا نه، اظهار داشت: در فوتبال برخی قوانین ساده وجود دارد که هر تیمی بیشتر گل بزند، برنده می‌شود.
پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *