توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
قرارداد دو ساله مانع پیوستن به الشحانیه؛

دردسر جدید رامین رضاییان؛ به دنبال رضایتنامه پرسپولیس؟

بازیکن اخراجی پرسپولیس اگر بخواهد برای فصل بعد به الشحانیه برود باید دنبال رضایتنامه اش باشد.

  1. بازخبر / رامین رضاییان و پرسپولیس این روزها دوباره به در بسته خورده‌اند. رامین همانقدر که برای تیمش تاثیرگزار است، در طول این یک سال حاشیه‌ساز هم بوده است.

 ابتدای فصل ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد و بعد از بازگشت دوباره برای بازی در پیراهن پرسپولیس صبر زیادی کرد و چالش‌های زیادی را با برانکو پشت سر گذاشت.

 او بعد از ورود به ترکیب جای خودش را تثبیت کرد، ولی دوباره طی اتفاقاتی که در دبی افتاد، برانکو تصمیم ایوانکوویچ به اخراج او گرفت.

 حالا همانطور که بحث بازگشت رامین در ادامه فصل مشخص نیست، تکلیف او برای فصل بعد هم معلوم نیست.

 رضاییان بعد از اینکه از ترکیه برگشت با پرسپولیس قرارداد دو ساله بست. این روزها هم شایعاتی مبنی بر این شنیده می‌شود که اگر جایی در پرسپولیس فصل بعد نداشته باشد، راهی قطر خواهد شد و در کنار مهرداد پولادی و رحیم زهیوی برای تیم الشحانیه بازی کند. اما به واسطه قرارداد دو ساله ای که امضا کرده است، اگر تصمیم به انجام چنین کاری بگیرد باید دنبال رضایت‌نامه از باشگاه باشد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *