توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
گاردین؛

۲۶۰۰ سرباز انگلیسی به خاطر جرائم جنسی زندانی شدند

وزارت دادگستری انگلیس پس از ابراز نگرانی‌ از وضعیت مدیریت کهنه سربازان انگلیس در نظام عدالت کیفری این کشور، روند شناسایی این افراد را آغاز کرده است.

بازخبر / روزنامه انگلیسی گاردین نوشت: وزارت دادگستری انگلیس پس از ابراز نگرانی‌ از وضعیت مدیریت کهنه سربازان انگلیس در نظام عدالت کیفری این کشور، روند شناسایی این افراد را آغاز کرده است.

در این گزارش از نگرانی‌های مقامات انگلستان دربارۀ تاثیر تهاجم نظامیان انگلیسی تحت هدایت امریکا در افغانستان و عراق بر سلامت روانی این کهنه سربازان گفته شده است؛ که بر اساس آمار، اعضای سابق نیروهای مسلح انگلیس از جولای تا سپتامبر ۲۰۱۵یعنی در اولین دوره پس از بازگشت از عملیات جنگی، ۷۲۱ فقره جرم مرتکب شده‌اند.

بر اساس این گزارش، در همین دورۀ زمانی در سال ۲۰۱۶، ۵۴۵ کهنه سرباز دیگر به دلیل ارتکاب جرائم مشابه زندانی شدند و این آمار تا سپتامبر گذشته به دو هزار و ۵۶۵ رسید.

گزارش نهادهای انگلیسی حاکی از آن است که ۲۵ درصد از نظامیان سابق انگلیسی به دلیل ارتکاب جرائم تجاوز به عنف در زندان‌های این کشور زندانی هستند که این آمار ۱۱ درصد جمعیت زندانیان را تشکیل می‌دهند.

نظامیان انگلیسی دومین و بزرگترین تعداد نظامیان در ائتلاف نظامیان غربی در جنگ تحت هدایت امریکا در افغانستان در سال ۲۰۰۱ و عراق در سال ۲۰۰۳ میلادی را تشکیل می دادند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *