آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم خبر داد

افزایش ۲۴ درصدی سفرهای زمینی به جزیره قشم / جزیره با وجود ورود ۲۴هزار مسافر در یک روز آرام است

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با اشاره به افزایش ۲۴ درصدی سفرهای زمینی به این جزیره طی روز گذشته، از آرام بودن فضای شهری قشم و درگهان با توجه به ورود حدود ۲۴ هزار مسافر در یک روز خبر داد.

بازخبر / از بندرعباس به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم، مرتضی شیخ‌زاده با اشاره به افزایش ۲۴ درصدی سفرهای زمینی به جزیره قشم گفت: روز گذشته ۲۷ اسفند چهار هزار و ۴۲۵ دستگاه خودرو از طریق بندر پهل وارد اسکله لافت در جزیره قشم شدند که در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته با رشد ۲۴ درصدی همراه بوده است.

وی افزود: روز گذشته ۲۳ هزار و ۸۳۵ مسافر از نقاط مختلف ایران از سه مسیر هوایی، دریایی و زمینی وارد جزیره قشم شدند.

به گفته رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، ۱۷ هزار و ۷۰۰ مسافر از طریق اسکله پهل و لافت و با استفاده از خودروهای شخصی و عمومی، چهار هزار و ۷۴۱ مسافر از مسیر دریا (اسکله شهید حقانی بندرعباس به اسکله شهید ذاکری قشم) و یک هزار و ۳۹۴ مسافر هم از طریق فرودگاه بین‌المللی قشم وارد این جزیره زیبا در جنوب کشور شدند.

وی اظهار داشت: شمار مسافرانی که از طریق اسکله های پهل و حقانی بندرعباس روز گذشته وارد جزیره قشم شدند ۱۴ درصد و شمار مسافران هوایی روز گذشته این جزیره نیز با ۷ درصد افزایش همراه بوده است.

شیخ‌زاده همچنین اظهار کرد: جمع مسافران ورودی به جزیره قشم از ۲۵ تا ۲۷ اسفند ۹۵ به  ۵۶ هزار و ۷۰۴ نفر رسید که این تعداد در مقایسه با آمار سه روزه مشابه سال گذشته ۱۲ درصد رشد داشته است.

به گفته وی، کل خودروهای ورودی به جزیره قشم از طریق بندر پهل به اسکله لافت در جزیره قشم از ۲۵ تا ۲۷ اسفند به ۹ هزار و ۵۱۵ دستگاه رسید که با رشد ۲۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه بود.

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با اشاره به ورود سه هزار و ۹۴۷ مسافر هوایی به جزیره قشم طی سه روز  تا ۲۷ اسفند، گفت: این تعداد مسافر هوایی در مقایسه با مدت زمان سال گذشته ۲۳ درصد رشد داشته است.

شیخ‌زاده با اشاره به فراهم شدن امکان اسکان مسافران در ۹ کمپ پارک ساحلی در نقاط مختلف جزیره و پارک زیتون شهر قشم گفت: خلوت بودن فضای عمومی شهرهای قشم و درگهان به انتقال مسافران به اماکن اقامتی شامل هتل ها، هتل آپارتمان‌ها و همچنین کمپ پارک‌ها مربوط می‌شود.

جزیره قشم با ۱۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت با داشتن ظرفیت‌های فراوان گردشگری این روزها میزبان انبوه مسافران از نقاط مختلف ایران در این منطقه جنوبی است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *