آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
استاندار هرمزگان:

۲۴۴ میلیارد تومان تسهیلات رفع موانع تولید به ۷۰۶ واحد تولیدی هرمزگان پرداخت شد

استاندار هرمزگان از پرداخت ۲۴۴ میلیارد تومان تسهیلات رفع موانع تولید به ۷۰۶ واحد تولیدی در هرمزگان در سال ۹۵ خبرداد.

بازخبر / از بندرعباس، جاسم جادری بعدازظهر امروز در چهل و یکمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان، اظهارداشت: قرار بود در سال جاری به ۷ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی در سراسر کشور تسهیلات رفع موانع تولید پرداخت شود اما تا امروز که به پایان سال رسیده‌ایم به ۲۳ هزار و ۵۰۰ واحد تسهیلات پرداخت شده است.

وی بیان‌داشت: در استان هرمزگان نیز مقرر شده بوده به ۳۰۴ واحد تسهیلات پرداخت شود اما در مجموع در سال ۹۵ به ۷۰۶ واحد در مجموع تسهیلاتی بالغ بر ۲۴۴ میلیارد تومان در جهت خروج از رکود و رفع موانع تولید این واحدها از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان پرداخت شد.

استاندار هرمزگان افزود: بخش عمده این تسهیلات به واحدهای صنعتی و کشاورزی پرداخت شده و افزایش رشد اقتصادی، توسعه صادرات غیرنفتی، ایجاد ۱۲ هزار فرصت شغلی جدید در استان هرمزگان و تثبیت اشتغال قبلی و افزایش تولید و سرمایه‌گذاری از دستاوردهای مهم کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال ۹۵ بوده است.

جادری تصریح‌کرد: تسهیلات پرداخت شده در قالب این کارگروه به توسعه و رونق بنگاه ها و واحدهای تولیدی و اقتصادی کوچک و متوسط کمک کرده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *