آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
نیوز اینترنشنال پاسخ داد؛

چرا آمریکا نمی‌تواند به ایران حمله کند؟

«آمریکا نمی تواند به ایران حمله کند چراکه علیرغم برخی انتقادها، آرمان های انقلاب این کشور همچنان برای مردمش به صورت یک نیروی قوی باقی مانده و اتحادی ملی را ایجاد کرده است».

بازخبر / نیوز اینترنشنال (News International) از مانع تراشی غربی ها برای تجارت خارجی ایران علیرغم توافق هسته ای خبر داده است.

  این روزنامه چاپ پاکستان نوشت: علیرغم اجرای توافق هسته ای و پایبندی تهران به آن، همچنان از همکاری بانک ها و موسسات مالی ایران با همتایان خارجی شان جلوگیری می شود. این محدودیت ها، مانع بزرگی بر سر راه تجارت خارجی ایران بوجود آورده است.

 در ادامه این گزارش به عدم توانایی آمریکا برای حمله به ایران اشاره شده و آمده است: ترامپ –علیرغم همه یاوه‌سرایی ها و لفاظی هایش– آن قدر عاقل هست که خود را با خطر جنگ با ایران و افتادن در باتلاقی دیگر در خاورمیانه درگیر نکند. بنابراین تنها راه محدود ساختن برنامه هسته ای ایران، همین توافق هسته ای است.

 نیوز اینترنشنال در بخش دیگری از گزارش خود نوشت: مشکل آمریکا با ایران، برنامه هسته ای این کشور نیست. هند و پاکستان، پیشتر دستیابی خود به سلاح های هسته ای را اعلام کرده اند اما با آنان تا این حد مخالفت نشده است.

 براساس این گزارش، آمریکا نمی تواند به ایران حمله کند چراکه علیرغم برخی انتقادها، آرمان های انقلاب این کشور همچنان برای مردمش به صورت یک نیروی قوی باقی مانده و اتحادی ملی را ایجاد کرده است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *