آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

تشکیل بیش از ۸ هزار پرونده تخلف واحدهای صنفی و خدماتی در هرمزگان

رئیس اداره نظارت و بازرسی استان هرمزگان گفت: طی یازده ماهه سالجاری ۸ هزار و ۶۶۰ مورد پرونده تخلف صنفی تشکیل شده که ارزش ریالی این پرونده های متشکله بالغ بر ۴۶۷ میلیارد است.

بازخبر / عبدالرضا پیروی منش منطقه خلیج فارس، افزود:طی یازده ماهه سالجاری ۱۸۴ هزار و ۹۷۲  بازرسی در سطح استان از واحدهای صنفی و خدماتی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: طی یازده ماهه سالجاری ۸ هزار و ۶۶۰ مورد پرونده تخلف تشکیل شده که ارزش ریالی این پرونده های متشکله بالغ بر ۴۶۷ میلیارد است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی استان هرمزگان تعداد شکایات مردمی واصله به سازمان صنفی در یازده ماهه را چهار هزار و ۹۱۶ مورد اعلام کرد و گفت: بیشترین تخلفات در حوزه کالا بوده است.

پیروی منش افزود: گران فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور  فاکتور، حراج غیر قانونی و نبود پروانه کسب مهمترین تخلفات در این مدت بوده است.

وی تصریح کرد: در یازده ماهه سالجاری دو هزار و ۷۵۱ مورد گشت مشترک با سازمانها و نهادها انجام شده است.

رئیس نظارت و بازرسی اعلام کرد: برای رفاه حال مردم این سازمان نظارت ویژه از واحدهای صنفی را در دستور کار خود دارد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه ۱۲۴ تماس حاصل کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *